is het erg om met iemand van school te hebben?

Heyhey x

Is het erg om met iemand van school te hebben?
want meestal gaan mensen daar altijd om zeuren en gaan ze stoken enzo en komen er roddels :S
en daar heb ik zo’n vreselijke hekel aan :flushed:

x

ik vind van niet (:

mijn ex en ik zaten bij elkaar in de klas, dat liep wel eens verkeerd

mijn vriend en ik zitten niet bij elkaar in de klas, maar we zien elkaar in de pauzes, :slightly_smiling_face:

haha en ja roddels kunnen er ontstaan, omdat mensen gaan afvragen ‘hoever je al bent’ of omdat je ruzie gehad hebt enz.

haha ja maar op onze school zitten er maar 90 mensen ofz dus iedereen is er wel heel aardig maar iedereen weet wel bijna alles van iedereen :stuck_out_tongue:
en hij zit klas hoger dus niet bij me in de klas das wel beter :flushed:
en altijd was er dan wel iemand die jaloers was en dan dingen gingen verzinnen :S
dus das wel kut xD

Wow hoezo is jouw school zo klein? :open_mouth:

En nee hoor. Mensen worden inderdaad nieuwschierig wat je al allemaal hebt gedaan maar dat is zo’n beetje alles.

Kan prima, als je bij elkaar in de klas zit zie je elkaar na een tijdje (meestal) té veel maar dat is bij jou niet het geval.

haha ja dat is ook wel zo hoor. Een week voor het uitging hadden mensen bedacht dat ik met mn (toen vriendje) ex naar bed was geweest, terwijl we wel heel lang hadden maar nog steeds maagden waren.

op onze school zitten zo’n 2500 leerlingen, alleen de kantines zijn echte roddel plaatsen (daar zit ik dus nooit).

Maar wanneer de relatie goed gaat, is er niet echt iets aan de hand, maar als er wat gebeurt is de kans groot dat binnen no-time iedereen het weet. Daarom moet je uitkijken met bepaalde informatie over jullie te verspreiden.

haha weet niet waarom hij zo klein is :flushed:
ik wil gewoon niet dat iedereen raar gaat denken enzo :stuck_out_tongue:

Ja, ik zou het maar snel uitmaken.

waarom zou het niet kunnen…
Daar moet schijt aan hebben

haha okee bedankt dan weet ik dat het niet zo erg is

want normaal gesproken wil ik nooit wat met een jongen op school…

maar t is niet zo erg zo te zien :flushed:

hoezo ik zou het maar snel uitmaken -,-’

Mijn vriend en ik zaten bij elkaar op school en hadden samen één vak, ging prima hoor :slightly_smiling_face: het laatste jaar ging hij naar een andere school en nou studeert hij en ik niet :’) maar t ging prima en gaat nog steeds :slightly_smiling_face:

Het was sarcasme.

Als je het erg vindt: Ja.
Als je het niet erg vindt: Nee.

Mijn vriend en ik zitten bij elkaar op school en zelfs bij elkaar in de klas en we wonen ook nog eens samen! Geen enkel probleem af en toe een klein ruzietje maar dat heeft ieder stel wel eens. Alleen wij zijn wel een stuk ouder als jou.

haha okee :S
we hebben vandaag gezoend maar we zouden wel gewoon vrienden blijven :flushed:
voor die tijd omdat we elkaar nog nu maar net kennen

Het maakt niet uit wat andere van je vinden, je bent wie je bent en dat moeten ze maar accepteren

Ik heb mijn vriend in de zesde leren kennen, maar we hebben dus niet zo lang gehad terwijl we nog op school zaten omdat we pas in april wat kregen en eind mei al klaar waren met de examens. Maar ik heb er nooit een probleem mee gehad . Als je er zelf gelukkig mee bent, dan moet je het zeker niet laten om wat andere mensen eventueel zouden kunnen denken

Het is alleen rot als de relatie uit gaat.
Been there, done that.
Maar dat is geen reden om het risico niet te nemen.