is het erg alsje vriendje 15 bijna (16) is en ik zelf 13 bijna (14)

ik heb zins 18 oktober een vriendje die wat ouder is mij boyfriend is 15(bijna16) en ik 13(bijna 14).
dus er zit 2 jaar tusssen is dat erg ??
want me ma zegt heel vaak de afgelopen week je moet kappen met die boy hij is te oud.

het irritantst is er aan dat me moeder weet dat die op een leefgroep heb gezeten en net 2 maanden uit gesloten is en hem daar op afrekent

hebben jullie miss nog tips of zo eigenverhaal
laat het hier onderwetten
xxxx simone

Ik vind het helemaal niet te oud, 2 jaar verschil vind ik normaal!

kan gewoon hoor?

Het leeftijdsverschil vind ik wel kunnen, maar ik snap je moeder wel dat ze liever niet heeft dat je met zon jongen hebt die uit een leefgroep komt. (Geen idee wat een leefgroep is maar het klinkt… vaag.)

Moeders zijn altijd nogal beschermend over hun kinderen, en ze wil alleen het beste voor je, en zij vind dus niet dat deze jongen het beste is.

dat is toch normaal :flushed:

wauw

Dit is hetzelfde meisje die vroeg hoe ze zich kan opmaken als een 15 jarige omdat haar vriend dat wou

Nu ik dit weet: stop maar beter met die jongen. Niet doen.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het toch wel een leeftijdsverschil op die leeftijd hoor. Maar dat is misschien meer omdat zij pas 13 is en ik dat totaal geen leeftijd vind om vriendjes te hebben.

Jij bent toch dat meisje van die make-up vraag dinges, stop maar. En ja ik vind het kunnen, maar niet met hem. :grinning:

Waarom zou het niet kunnen?
ik zeg ga ervoor,wat heb je te verliezen!!! :flushed:

-_________-’

Dit vind ik nog erger:

want me ma zegt heel vaak de afgelopen week [b]je moet kappen met die boy[/b] hij is te oud.

Boyfriend is dan nog enigszins geaccepteerd(ik vind ‘t alsnog irritant hoor), maar ‘die boy’? :’)
En ik vind het ook irritant dat je het blijkbaar nodig vind om er achter te zetten ‘bijna 16’ en ‘bijna 14’. Who cares? Dat verandert toch niks aan het leeftijdsverschil?
En over ‘onderwetten’ ga ik geeneens beginnen.

Sorry, ik moest even mijn irritatie kwijt :’).

OT: Het leeftijdsverschil vind ik wel kunnen, maar ik vraag me af wat je precies bedoelt met die ‘leefgroep’?

Ik persoonlijk vind het vooral niet normaal dat je moeder hem een “boy” noemt in plaats van een jongen.
Daarbij is 2 jaar verschil heel normaal. Je moeder probeert waarschijnlijk gewoon een reden te vinden om jou als haar kleine brave meisje te kunnen blijven zien. Als hij net zo oud zou zijn als jij dan zou er wel iets anders mis zijn.

En by the way, leer Nederlands typen en normale zinnen en teksten te schrijven. Je typt zo ongeveer ieder woord fout, van hoofdletters lijk je nog nooit te hebben gehoord en over interpunctie nog maar te zwijgen.

Dit, en ik vind het gewoon kunnen.

Misschien moet je je meer bezig houden met school dan met ‘boys’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

mag in het leeftijd verschil topic