Is het enkel seks? ... Of is het mss iets meer?

Ik ben in de paasvakantie op skivakantie geweest met 6 vrienden van me die ik echt al jaren ken. 1 van die vrienden was Jens. Ik had al zo een beetje een voorgeschiedenis met hem.

Toen ik 16 jaar was (ik ben er nu 22), was ik na een andere skivakantie verliefd op hem geworden, maar dat was uiteindelijk niets geworden. Een half jaar later was hij met m’n nichtje samen die 4 jaar jonger was. Ik was toen erg kwaad geworden, omdat ik nog altijd een zwak voor hem had… Dit verwaterde natuurlijk wel en ik had hun relatie uiteindelijk geaccepteerd. Zij zijn 1 jaar samen geweest.

Nu ben ik dit jaar weer met hem en enkele andere vrienden op vakantie geweest. Het was een topvakantie! Ik en jens kwamen heel goe overeen en op een zatte avond zijn we samen in bed beland. We wilden dit geheim houden voor de rest, maar ja dat was ook ni echt mogelijk…

Toen we terug thuis waren, zijn we beginnen sms’n naar elkaar. Dat waren leuke smsjes, die soms ook over seks gingen natuurlijk. En over dat het mss tussen ons wel zou lukken als friends with benefits.
Twee weken geleden was hij alleen thuis en ben ik langsgegaan. Natuurlijk hebben we weer seks gehad.
Maar toen ik doorging kreeg ik enkel een kus op de wang…? Toen ik juist terug naar huis vertrokken was, stuurde hij me al direct weer een smsje… Zo gaat het elke dag eigenlijk. We sms’n van 's morgens tot 's avonds en we vertellen ook wel veel aan elkaar.

Later die week, op woensdag, zijn we dan met de rest van onze vrienden weggeweest en 's avonds heb ik hem thuis afgezet. Normaal ging ik nog mee naar binnen, maar het was al vrij laat, dus het leek mij het beste om gewoon meteen terug door te gaan. Toen we afscheid namen, kusten we elkaar. En toen zij hij me : ‘Dit wilde ik al de hele avond doen’. Ik geloofde hem niet, want hij had de hele avond geen aanstalte gemaakt om me vast te pakken of wat dan ook… Hij deed wel lief, maar niet speciaal… Toen zei hij dat de rest dat ni moest zien, omdat ze er anders toch maar over zouden zagen of belachelijk doen.

Nu heb ik hem deze vrijdag weer gezien op een bbq, samen met onze andere vrienden. We hadden al op voorhand afgesproken dat ik 's avonds bij hem zou blijven slapen, maar die andere vrienden mochten dat niet weten, dus het moest allemaal heel stiekem gebeuren. Op die bbq was mijn nichtje ook aanwezig en die wilde maar al te graag de aandacht van jens. Het viel echt heel hard op. Ik ben dan die nacht bij hem blijven slapen en toen ik er al was, stuurde mijn nichtje al berichtjes naar hem in de aard van ‘waarom heb jij me niet naar huis gedaan’… Zij wilde dus ook wel nog is van ‘bil gaan’ met jens… En ik weet niet waarom maar toch vertrouw ik het hele zaakje niet echt… Ik wil niet nog is dezelfde zever hebben als een paar jaar terug met mijn nichtje en jens. Ik had hem er gisteren is over aangesproken of hij nog iets van charlotte (nichtje) gehoord had en hij zei dat hij niet meer teruggestuurd had en dan ze precies echt nog wel seks wou enzo (dat had ze tegen een vriend van hem gezegd en die had dat dan tegen hem gezegd). Ik zei ook nog dat ik wel dacht dat hij nog naar charlotte zou teruggaan voor is seks te hebben, maar daarop antwoordde hij dat het niet echt respectvol zou zijn tegenover mij. Als het nu een halfjaar verder was, zou het al anders zijn. En nu had hij toch liever mij… Hij zei ook dat hij denkt dat hij niet meer echt seks zou willen met charlotte…

Nu zijn we al 2 dagen en ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Zijn we nu gewoon friends with benefits of is er toch mss iets meer? We sturen elke dag van 's morgens tot 's avonds… Ik ben niet verliefd denkik, maar toch wil ik ergens wel iets meer… Ik durf dit hem ook niet te zeggen, want ik ben bang dat ik dan alles in 1 keer verpest… en dat hij dan zeker terug zou gaan naar charlotte. Wat is het nu?

Nene hij is vrij

Ik denk niet dat het meer is dan fwb… anders zou hij wel duidelijk maken dat hij je echt leuk vond denk ik

Denk dat het puur fwb is

Ik heb zo het idee dat jij wel verliefd bent op hem, maar dat voor jezelf niet durft toe te geven omdat je bang bent dat er weer hetzelfde gebeurt als voorheen. Daarom ook het gevoel ergens dat je toch meer wil. Mijn advies? Kap het meteen af, je gaat alleen maar pijn gedaan worden. Jens lijkt niet meer te willen dan jij.

Het is belachelijk dat het geheim moet blijven. Probeer duidelijk te krijgen wat het is dat jij wil, en accepteer niets minder dan dat. Het is ontzettend zonde om jezelf in bochten te wringen voor een jongen. Als hij iets met je zou willen zou hij er alles voor over hebben om dat te bereiken, gezeur van vrienden of niet.
Het spijt me dat dit zo hard klinkt, maar ik heb op deze manier 3 jaar om dezelfde jongen heen gehangen. Je bent veel meer waard, je verdient een jongen die je de wereld wil geven en het het liefst aan iedereen wil vertellen.