is het echt?

hoi allemaal ik hep jullie mening nodig… ik ben inmiddels nog maar 2 maanden met me vriend en ik hou zoveel van hem! niet te omschrijven…! hij zegt altijd dat ie van me houd en laat dat als we alleen zijn ook merken maar als er een ander meisje bij komt gaat ie altijd ouwehoeren… als ik er wat van zeg zegt ie dat ie van me houd en alleen maar de gek met me aan wil steken… maar ik weet niet wat ik ervan moet denken… wat denken jullie? xoxo mij

Ik snap niet wat het probleem is? Moet hij ook kleffig doen als iemand anders er bij is ofzo?

Ik zou gewoon zeggen tegen hem hoe jij je erover voelt. En als jij wilt dat hij ermee ophoud moet je dat ook gewoon zeggen. Ik weet verder niet wat jij onder ouwehoeren verstaat.

Hij mag toch wel met een ander meisje praten? En hoeft toch niet 24/7 te zeggen dat hij van je houdt?
Of begrijp ik je verhaal nu verkeerd?

Wat doet ie precies kwa auwehoeren?

Stoer doen denk ik ^

Waarom mag je vriend niet met andere meiden praten? Dit hoeft niet per se te betekenen dat hij hen leuk vind of iets met hen wil beginnen hoor. :wink: Ik heb ook mannelijke vrienden, maar als ik een vriend zou hebben hoeft hij daar echt niet om te gaan zeuren, ik praat met wie ik wil en er moet niet overal wat achter gezocht worden in mijn ogen.

Vind je het echt heel erg vervelend dan kun je er natuurlijk met je vriend over praten, maar ik vraag me af of hij z’n contacten op wil zeggen voor jou. Daarnaast hoeft hij toch ook niet 24/7 te verkondigen dat hij van je houdt en klef met je te doen? Laat hem ook lekker z’n leventje leiden en ga hem niet teveel daarin claimen.

/\ Volgens mij zie ik nergens staan dat hij niet van haar mag praten met andere meiden…
Ik denk dat ze meer bedoeld dat hij haar enigszins voor gek zet waardoor ze zich ongemakkelijk gaat voelen, idd het beetje stoer doen voor andere.

En ik denk ook niet dat ze zo perse wil horen dat hij van haar houd. wieweet bedoeld ze gewoon dat ze gerespecteerd wil worden ook waar andere bij zijn… een houding kan best wel veranderen wanneer iemand alleen met je is… of in een groep.

ik zou zeggen zit het je dwars praat er op een rustig moment over dat je het niet zo fijn vind, en of hij erop wil letten…