Is het debiel?

Is het debiel, dat ik het raar vind, dat mijn vriendin een relatie heeft met een jongen die ze nog nooit gezien heeft?

Nee.

Nee, want ik vind het ook debiel.

Hangt d’r een beetje van af denk ik…

Van wat?? ^^

Ik denk van hoe lang ze elkaar al spreken, of ze vaak webcammen en hoe ze aan de praat zijn geraakt over het internet

Hahaha please slaag haar

Hoe oud is ze?

Nee dat is niet raar.

Een meisje in mijn klas heeft een relatie met een jongen uit de Filipijenn, maar ze kennen elkaar via internet en ze skypen alleen. Wss gaat ze in dr eentje in de zomervakantie naar hem toe :’)))))))))))))))))))

13 x

Dan is het vrij debiel, ja.

Dat is toch wel wat raar?
Ik vind zeker dat je iemand kan ontmoeten via internet en dat je naar elkaar toe kunt groeien op die manier. Maar vooraleer je echt van een relatie kan spreken vind ik toch dat je in het echte leven ook een band moet hebben.

Mee eens, maar ik denk niet dat je als 13 jarig meisje “even” naar de Filipijnen vliegt.

Oh ik had niet gelezen dat ze 13 was. Ja oké, dat is vrij lastig :’)

Moet ik er wat tegen m’n vriendin over zeggen? Ik bedoel, hij woont in Amsterdam, zij in Limburg. Hun zijn allebei pas 13, dus 1 2 3 naar Amsterdam alleen is ook niet zo simpel.

Zeggen dat ze het veilig moet doen? Haar in ieder geval een beetje waarschuwen? Ik weet dat je niet wil overkomen als de ‘zeurige vriendin’, maar je kan ook niet aan haar vertellen wat ze wel of niet moet doen. Ook al vindt ik dit persoonlijk erg dom, ik kan het haar niet verbieden.

ik vind het ook nogal debiel

Nee zij vroeg of het raar was wat zij vond dat dat meisje dat deed. En toen bedoelde ik dat het ook raar is dat dat meisje raar doet en dat ik de topicstarter gelijk geef. Beetje krom getypt maar ik ben het met je eens

Ja, heel debiel.
Want mijn klasgenoot heeft ook zo’n situatie en ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord haha.

Oh haha ja, jij zei dat je het niet raar vond dat ze dat debiel vindt! Sorry misverstandje (: