Is het contact nu voorbij?

Verwijderd -

Dankje voor je reactie!
Ja, ik heb ook zoiets van: waarom niet? Naar mijn idee, vind hij het waarschijnlijk fijn om te merken dat er iemand aan hem denkt en op een andere manier contact zoekt.
Maar ik weet het niet goed, omdat hij normaal gesproken degene was die me hopeloos bleef whappen als ik na een kwartier niet online was geweest haha!
En nu zoekt hij geen contact meer…

-----

Ja idd ik denk dat je hem best nog kan contacteren voordat je op vakantie vertrekt ( anders wordt de afstand tussen jullie nog groter, en hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt ) en dan heb je het toch geprobeerd en kan je jezelf niks kwalijk nemen

Lang verhaal inderdaad!

Waarom vraag je dat inderdaad niet aan hem? Wat heb je te verliezen?
Toch denk ik dat je hem leuker vindt dat je op dit moment denkt :wink: haa.

Dat is waar dat de afstand dan groter wordt…

Hmm ik snap jullie reactie van dat ik hem leuker vind dan ik denk. Maar ik geef erg veel om hem, hij is een heel ander soort jongen dan ik verder ken. En ik moet wel zeggen dat hij me een soort van in zijn macht heeft, haha…

Ik denk niet dat hij nu van mij misschien veel contact zoeken verwacht. Want ik heb hem nog 2x uitgenodigd bij mij thuis en toen kon hij niet… En ik heb hem nog zelf gewhatsappt en ook echt iets waar hij op heeft kunnen antwoorden, maar dus niet gedaan heeft.
Kan zijn dat hij nu meer van mij verwacht misschien :slightly_smiling_face: maar ik weet dat hij mij minder ‘speciaal’ ziet, zoals ik hem zie. Althans, dit is wat ik denk, dat heeft ie niet gezegd. Hij liet juist merken dat hij me echt als vriend ziet.

Meer reacties?

Haha geeft niet, bedankt dat je nog via je mobiel hebt geantwoord!

Het klinkt wel vergelijkbaar. Alleen ik ben er zelf nog niet uit of ik echt gevoelens voor hem heb of dat het een aandachtskwestie is… Ik geef wel echt om hem, maar heb er liever geen gevoelens bij.
Dit werkt niet en als ik aan hem zou laten weten dat ik hem speciaal vind (wat dat vind ik ook), dan ben ik bang dat hij juist afstand gaat houden en dat wil ik niet.
Hij klinkt nu wel een beetje als iemand die naar je toe komt als het hém uit komt. En om eerlijk te zijn, zo is hij ook. Maar ik waardeer hem echt als persoon. Op de een of andere manier lukt het hem altijd om je nieuwsgierig naar hem te maken. Hij lijkt precies te weten waar ie mee bezig is, terwijl ie zelf bij mij thuis ook zo zenuwachtig was als maar kan haha.

Knap van je dat je aan die vriend heb laten weten dat je hem speciaal vond en dat je dat ook van hem hebt terug gekregen :slightly_smiling_face: goed dat je eerlijk bent geweest, dat werkt meestal het beste. En ik herken dat ook wel met iemand, dat je weet dat hij toch nog wel antwoord, omdat je weet dat hij om je geeft.
Maar Tom was altijd de hele dag door online, en als hij zich verveelde dan whappte hij mij. Het lijkt nu gewoon of ie van de aardbodem verdwenen is…
En doordat ik hem zo weinig heb gesproken of eigenlijk niet de laatste weken, heb ik nu geen idee hoe hij een berichtje van mij zou opvatten…

Ik kan zeker wel wat met je verhaal, dankje!

Om te beginnen wil ik eerst zeggen dat ik vind dat je echt heel mooi schrijft. Normaal bij zo’n lang verhaal haak ik na de eerste zin al wel af maar bij jou echt niet!

On topic, ik zou hem eerst een poosje negeren, en dan ineens een keer bellen. Gewoon om te praten. Jongens houden van spontane acties en zo kan je heel leuk een heel vrolijk gesprek houden. Doe dit wel als je in een vrolijke actieve bui bent, want anders wordt het gesprek dood en awkward. Ik hoop dat het helpt! :grinning:

Ik zou proberen je over hem heen te zetten. Ik denk eerlijk gezegd dat hij geen interesse meer heeft, als hij interesse heeft praat hij echt wel. Ik hoop voor je dat hij naar je toekomt maar ik denk het helaas niet. Mag ik vragen waar hij vandaan komt? Al die namen en gedrag komt me erg bekend voor namelijk! Ik baseer m’n mening dan ook op de Tom die ik ken.

----

Ja, ik denk het ook. Maar aangezien hij geen mobiel heeft en we nooit op een andere manier contact hadden, weet ik het niet goed.
En ik ben wel zo van: nog één keer proberen. Helemaal omdat ik het idee heb dat hij gewoon heel erg druk is met werken en inderdaad het thuis niet zo lekker verloopt.

Mag je vragen hoor:) Alleen ik heb andere namen gebruikt, dus dit gaat niet over een Tom. Ik kom uit de buurt van Utrecht.

Gelukkig maar dat het niet de Tom is haha. Ik zou wat luchtigs sturen zoals 'hee wat jammer dat we niet meer kletsen! Hoe is het met je?'ofzo, en als hij antwoord kan je naar de vakantie vragen enzo als gespreksstof. Niet te zwaar maken zeg maar, je kan toch zien of iemand t gelezen heeft? Als hij negeert dan ook niks meer sturen! (:

Haha slechte ervaringen mee?
Lucht je hart zou ik zeggen! Het helpt! Heeft mij al geholpen, dat ik het even van me af heb geschreven en niet hopeloos hem berichten ga sturen.:slightly_smiling_face:
Das wel een goeie, wat je nu zegt, haha!

Nee, kan niet via whatsapp. Maar Facebook privébericht, hij is niet online op dit moment, dus leest het pas veel later. Komt wel een vinkje geloof ik, maar niet zoals op whatsapp.
Inderdaad wel handig voor gespreksstof! Ik denk dat ik dat ga sturen:)
Dankjewel!

Hij is zijn mobiel kwijtgeraakt tijdens het uitgaan ergens laten liggen en heeft hem nog niet terug en ik weet ook niks van een ander nummer.
Dus moet wel via facebook :wink:

Nee bij Facebook kan e dat toch ook zien? Dat er wordt gezegd gelezen op … Als je t via chat doet?

Bij mij niks ernstigs maar m’n beste vriendin is keihard gebruikt door een jongen die hier verdacht op leek ook qua namen :slightly_smiling_face:

Ho, ik wilde het bericht wijzigen, maar klikte per ongeluk op citeer :wink:

----

Benieuwd wat je terug krijgt!