Is het aanstellerij?

Hoi,
Ik ben al sinds mijn geboorte vriendinnen met J, ze is geweldig, lief , mooi en aardig en ze is de enige persoon waarbij ik helemaal mezelf kan zijn. Het is echt mijn aller beste vriendin, ze komt elk weekend bij me logeren(Omdat ik haar de rest van de week niet zie) en het is altijd gezellig. Helaas heeft ze ook een vriend dus moet de aandacht verdeeld worden, dat was erg onwennig.

Maar ze heeft weer contact met haar vroegere vriendin K, en er staan alleen maar hartjes in haar naam en ze noemen hun vriendschap het ‘’ Schwesterschap ‘’ (duits voor zusterschap xD) Ik vind het gewoon naar dat ik haar weer moet delen, het klinkt stom maar het geeft zo’n aan de kant geschoven idee. Ik vind wel dat ik me wat aanstel maar ik kan er niets aandoen, het is gewoon naar om je allerbeste vriendin te delen…

Ik hoop dat iemand advies heeft zodat ik er beter mee om kan gaan…

Ik ken dat gevoel wel een beetje, heb het nu zelf ook wel…
Probeer zelf ook wat met andere meisjes om te gaan maar verlies je vriendin niet uit het oog…

Had ik ook, onze klassen gingen scheiden & nu zit me vriendin bij een ander meisje in de klas. & ik bij een andere vriendin van mij…
Maar ik en die andere vriendin zijn niet echt bf’s ofzo & doen ook byna niks samen. Alleen naar school fietsen & op school met elkaar omgaan,
& mijn bf die nu dus in die andere klas zit is echt heule goede vriendin geworden met dat meisje en daar spreekt ze nu vet veel mee af & doet super leuke dingen, dan vertellen ze daar over op school en dan vind ik het echt jammer dat wij niet meer zoiets doen. ;(
maar goed ik weet het dus ook niet dus zie maar als een upje (;

ja, want ze is niet alleen van jou
nee, want het is best kut

Aan mij heb je dus weer niks :’]

Ik vind het wel een beetje aanstellerig…

ik vind het allebij beetje aanstellerig,
van jou en van haar
van jou, ze blijft jou vriendin heus wel hoor n_n
en van haar met die zusterschap hallo :'D
dat klinkt een beetje raar

Ik vind het helemaal niet aanstellerig, ik kan het me zelfs voorstellen. Misschien ben je een heel klein beetje jaloers? Eerlijk gezegd zou ik dat ook zijn hoor. Je hebt het gevoel dat je op de 2e plaats komt terwijl jullie elkaar al vanaf jullie geboorte kennen! Misschien kun je er eens met haar over praten? Maar dan niet boos worden ofzo…