Is he into me or not?

Sinds het begin van het nieuwe schooljaar (4 havo nu), hebben we bij elke vakken clusterklassen zeg maar. En bij een paar vakken zit een leuke jongen voor me. Sinds de eerste dag kunnen we heel goed met elkaar opschieten, maar ik merk sowieso dat hij anders is dan mij. Hij kent al wat vriendinnen van mij aangezien ze bij hem in de gewone klas zitten.

Hij zit in de pauze’s bij een vast groepje met dezelfde hobby’s en dezelfde dingen waar hij van houdt zeg maar. Wanneer ik dan binnen kom kijkt hij me altijd aan, maar gaat dan vervolgens verder met waar hij mee bezig was. Zo’n echte staar-blik zoals in films.

Sinds een tijdje doet hij nogal raar tegen me, hij zit aan m’n hand de hele tijd, aan m’n been, aan m’n haar, aan m’n gezicht. Hij zit ook altijd heel dicht bij me. En we kunnen veel lachen.

Mijn probleem is hij gaat met heel veel mensen om van de hele school. En ik merk dat hij soms met andere beter op kan schieten dan met mij. Maar betekenen deze dingen iets? Ik begin hem nogal leuk te vinden en ik weet niet wat ik moet doen… :flushed:

HELP

Lastig. Of hij is de player van de school, of hij vind je leuk.

weet je misschien iets meer over zijn verleden? Houdt hij gewoon van ‘lichamelijk contact’ of heeft hij er een bedoeling? Informeer eens naar zijn verleden!