Girls ik weet het niet meer
Ik ben al een tijdje met een jongen aan het daten, maar ik weet niet zogoed of ik met hem door wil gaan?
Ik ben op het moment al een tijdje aan het ‘‘afspreken’’ met een jongen die ik online hebt ontmoet. De eerste keer dat ik hem ontmoette vond ik hem al minder aantrekkelijk als op z’n foto’s, maar het was wel gewoon gezellig dus ik dacht dat komt vast wel. Het gaat immers niet alleen om het uiterlijk. Hoelang ik nu ook met hem afspreek hij blijft niet echt geheel mijn type. Wel kan ik goed met hem praten en emotioneel bonden we ook wel, maar uiterlijk vind ik eigenlijk ook wel belangrijk. Dat als ik naar hem kijk wel aantrekkelijk vind en denk: wat een leuke/ knappe jongen ben ik aan het daten.
Hiernaast twijfel ik ook, omdat ik soms vind dat hij best grove ‘‘grappen’’ maakt en behoorlijk seks gericht is. Ook heeft hij de online datingsite nog steeds op zijn hoofdmenu van zijn mobiel, terwijl wij al 7x hebben afgesproken. Ik weet dat ik hier niet onzeker over zou moeten zijn, omdat hij zegt dat hij er niks mee doet en het voor mij best wil verwijderen als ik dat wil, maar dat zou toch niet moeten. Dat ik moet vragen waarom en of hij de app wil verwijderen?
Wat denken jullie? Zou ik het gewoon stop moeten zetten?
Lovee,