Is er vraag naar deze accessoires/sieraden?

Hey, ik heb geen idee of ik dit hier goed plaats, maar ik wil misschien een soort eigen bedrijfje starten met sieraden en accessoires en daarom wil ik hier eerst een beeld krijgen of dat zou lopen, etc.
Het gaat op dit moment eerst om armbandjes en kettinkjes. Ik zat te denken aan armbandjes in de kleuren zilver, goud en rosé goud, met bij voorbeeld een peace tekentje eraan, of een infinity tekentje. Ook leren armbandjes met deze (en andere) tekentjes. Ook lederen armbandjes met studs etc. Het zijn echt een beetje de dingetjes die nu in zijn, rosé goud, brons, infinity en kruisjes bedeltjes, touwarmbandjes, leer, en nog veel meer.
Hieronder enkele voorbeeldjes:

Op sites zoals modemusthaves, etsy, enzo kun je dit soort armbandjes ook kopen, maar dan voor veel meer geld. Ik zou ze dan voor kleine prijsjes verkopen.
Zou hier interesse voor zijn? En hoeveel zou jij voor dit soort armbandjes/kettinkjes willen betalen?
Alvast bedankt!!! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat er wel interesse in is, alleen vraag ik mij af of er veel concurrentie is met dit soort sieraden…

Ik zou er zelf maximaal €5 voor betalen, maar dat ben ik x) Ik denk dat als je je richt op scholieren/studenten, dat je het niet te duur moet maken! Maar hangt er ook vanaf hoe duur het materiaal is voor de sieraden die je maakt…je moet wel winst maken.

Misschien kan je op Koninginnedag ze verkopen, kijken wat dat oplevert en reacties? Je moet toch ergens beginnen. En als je je webwinkeltje al online hebt, kan je altijd nog flyers erbij maken.

Bedankt voor je reactie!
Ik heb nog geen webwinkeltje online, ik ben eerst aan het polsen of er überhaupt vraag naar zou zijn.
Mocht ik ermee beginnen dan zal ik eerst een klein aanbod op girlscene aanbieden denk ik, om zo maar te beginnen :slightly_smiling_face:

Ik vind ze heel leuk, ik denk wel dat er vraag naar is ja! Je kan inderdaad eventueel eerst wat op GS aanbieden. Misschien ook op facebook aan vrienden/familie/kennissen etc.

Het is niet mijn smaak

Mijne ook niet. Maar houd er wel rekening mee dat door websites als eBay het al vaak niet meer loont om zulke dingen te verkopen.
En als je het zelf maakt, zijn mensen bijna altijd bereid om er een wat hogere prijs voor neer te leggen - zelfde met als je investeert in goed materiaal.

Ik vind ze heel leuk! Ik zou er zelf max.€ 6,50 ,exclusief verzendkosten, aan geven :slight_smile:

Ik vind de meeste wel leuk! Ik zou er alleen niet zoveel geld voor betalen.

Ik denk dat er wel vraag naar is! Maar meer dan 5 euro zou ik er niet voor betalen

Ze zijn wel echt leuk :slightly_smiling_face:

Ik vind sommige wel leuk, andere niet. Ik zou er max 3,50 voor willen betalen, denk ik.

Nu vind iedereen ze leuk, maar over een paar maanden misschien niet meer. Dat moet je dus wel bijhouden. Dus of er vraag is: Ja. Maar je moet je wel afvragen of je bedrijfje in de toekomst net zo goed blijft lopen als je dezelfde sieraden blijft verkopen.

Verder is er inderdaad onwijs veel concurrentie. Niet alleen de grote ketens, maar ook kleinere winkeltjes en webshops dingen hier mee.

nee, want deze dingen zijn allemaal te koop op ebay voor maximaal een euro of 2.
denk dat jij daar niet tegenop kan boksen als je het allemaal met de hand maakt en de materialen apart moet kopen…

Ik heb alvast geen interesse. Er zijn gewoon teveel webshops en sites die dergelijke juwelen verkopen. Moesten ze nu nog eens wat origineler en anders zijn dan alweer eens infinity en kruisjes, dan misschien…

Bedankt voor alle reacties. Dit is natuurlijk maar een kleine greep uit wat mogelijk zou zijn. Ook kettinkjes etc zijn mogelijk. Ook kan ik er voor zorgen dat er heel andere sieraden komen, en ik blijf natuurlijk niet altijd hetzelfde assortiment houden.
Ik denk dat ik binnenkort een kleine collecte op girlscene zet! :slightly_smiling_face:
Nog suggesties of vraag naar specifieke dingen?

ONE DIRECTION STUFF :flushed:

Haha goed idee! Ik hou er zelf niet van maar kan me voorstellen dat dat nu loopt

Ik heb dit zelf ook voor een poosje geprobeerd, alleen tegenwoordig doen héél veel mensen dit al (Op marktplaats, webshops, en zelfs hier op gs). Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen haha, ik zou trouwens eerst wel klein beginnen, want dalijk koop je een hele voorraad aan armbandjes en kettingen terwijl je het mischien nieteens verkoopt. Maar succes! haha.

Ik vind ze echt super leuk ! Ik zou dan prijzen doen van €2,- ofzo, dan had ik ze bijwijze van spreken allemaal gekocht.
Maar je moet er zelf ook winst van hebben natuurlijk, maar ik zou niet heel duur gaan zoals je zelf ook al zegt !