niet uitmaakt wat hij eet en hoeveel hij beweegt?
Steek je hand op!
Yaaaaaaaaaaaaay, lang leve het ongezonde leven zolang het nog kan!
Hmmmmm. Soms maak ik me echt heel erg druk om hoe ik er uit zie, hoeveel ik beweeg en eet, gezond leven en mijn gewicht etc.
Maar soms dan denk ik, ik ben gezond en zie er redelijk goed uit, ik ga me geen zorgen maken over m’n gewicht
*steekt hand op*
Het maakt me wel uit. Ik ben dun en wil dat graag zo houden haha
ik heb mezelf geaccepteerd zoals ik ben, en het kan me weinig meer schelen wat anderen daarvan vinden.
als ik wil genieten van m’n eten, dan geniet ik van m’n eten en dan kan het me niet schelen hoeveel calorieën het bevat!
Dat had ik eerst ook en nu maakt het me echt niet uit, haha. Ik hou van lekker eten en ik hou totaal niet van sporten, so be it <3
Laat dit een inspiratie zijn voor alle meisjes die hun jeugd verprutsen aan lijnen en zichzelf kwellen met per se moeten sporten. Geloof me mensen, als je oud bent mag je daar nog genoeg tijd aan besteden. Geniet ervan dat je nu nog kan eten wat je wil zonder al te veel aan te komen!
*Pickme!*
Autsj, als ik alleen al eten ruik kom ik 3 kilo aan. :’)
ik ben heel erg bezig met dat attitude te krijgen, want wat jij zegt wil ik het allerliefste ook weer als gedachte krijgen! En ik weet zeker dat ik straks precies hetzelfde kan zeggen als jij! *en stiekem wil ik het eigenlijk nu al zeggen, maar ik moet er nog aan werken* (:
Ik ben gestopt met groeien in de lengte en nu word ik steeds zwaarder (eerst was ik zo’n 54 kg en nu 59) dus dit geldt helaas niet meer voor mij.
Hoewel ik nog steeds niet te dik ben hoor, maar ik wil absoluut weer terug naar de 55.
Ik ben ook al gestopt met groeien. Een jaar geleden woog ik 55 en ik was zo ongelukkig! Ik was super onzeker en de hele dag bezig met mijn gewicht en calorien tellen.
Nu weeg ik 62 en zit ik meestal goed in m’n vel. Je gewicht zegt dus eigenlijk niets maar ik zou graag terug gaan naar onder de 60, maar ik heb geen zin om te gaan sporten of minder te gaan eten.
Ik merk trouwens wel dat ik nu soms echt tevreden ben, ik was bij een vriendin aan het logeren en paste een broek, maar ik kreeg hem niet over mn kont heen. Normaal zou ik me dan echt dik voelen maar nu riep ik: maakt niet uit, ik ben blij met mn biggie assss haha.
Jaa!
Het is niet zo dat ik heul ongezond leef enzo, maar ik ga me echt niet druk maken om alle calorie die ik eet. Liever gelukkig en wat voller dan heel slank en ongelukkig .
(niet dat slanke mensen ongelukkig zijn hoor, maar als ik slank wil zijn moet ik zoooo weinig eten dat ik wel ongelukkig zou worden )
Dat kan ik ook niet hoor :’)
ik kan eten wat ik wil en kom niks aan.
somsbestvervelend.
Dat denk ik ook. Maar denk eens aan als je straks in de overgang zit als je 50 bent, even serieus, dan had je gewenst dat je nu meer had genoten. Mijn moeder is in de 50 en moet héél erg letten op wat ze eet. Als ik daar aan denk dan kan ik best veel eten
Ik weet dat het soms best vervelend zou kunnen zijn, maar echt: geniet! Er zijn zó veel mensen jaloers op jou!