Is er een behoefte voor een algemeen enquete topic? (invullen en posten)

Een algemeen enquete topic?
  • Nee, nergens voor nodig!
  • Nee, daar word toch niet opgereageerd!
  • Ja, want ik vind enquêtes invullen leuk!
  • Ja, want ik heb dat nodig voor school!
  • Maakt mij niet uit!

0 stemmers

Is hier animo voor?

Want dit word al vaker gezegd, maar we zien nog niet echt een nut hiervan. Aangezien het zo kan zijn dat niemand hier gaat kijken en het topic dus vrij weinig nut heeft.
Maar als er wel leden zijn die het leuk vinden om enquêtes in te vullen, dan kunnen we kijken of het topic bestaansrecht heeft.

Of dat er een regel komt dat je eerst een enquete in moet vullen voordat je zelf een enquete mag posten.

Ik zelf zou er nooit in kijken, maar het is fijn dat die dingen ergens gedumpt kunnen worden dan.

Ik vind het wel leuk om enquêtes in te vullen! :slightly_smiling_face:

Ik niet

Ik vind het wel oke om af en toe iemand te helpen met een enquete.
+ het kan ook wel chill zijn als je het voor school echt moet doen en niemand kent om het in te vullen ofzo.

Zo nu en dan wil ik er wel eens een invullen :slightly_smiling_face: weet zelf hoe moeilijk het is om dat mensen te laten doen!

Helaas ga je dan wel het probleem krijgen dat de nieuwes niet weten dat dat topic bestaat. Veel enquêtes worden ook gepost door nieuwes. Dus je schiet er denk ik niets mee op.

Nieuwes :’)
Wat een leuk woord haha

true maar dan kunnen mods het sluiten en aangeven dat het in dat topic kan.
hahah nieuwes

+ 1

Huh ik had hier al gereageerd… Blijkbaar is mn reactie niet blijven plakken :’)

Anyway, ik ben er geen voorstander van.

Sure, dat dan weer wel. Maar ik zie dan niet veel verschil met hoe het nu is :"). Nu worden topics geopend met enquêtes en dan ook.

Behalve diegene die zo lief zijn het forum eerst door te nemen, maar dat zijn er weinig.

Ik zou ze niet invullen, maar ik kan me wel inbeelden dat het handig is voor de mensen die écht willen dat hun enquete ingevuld wordt, dan zijn er misschien wel een paar leden die willen helpen :slightly_smiling_face:

Ik vind het op zich wel een goed idee, maar dan moet er bij de link van de enquete wel duidelijk staan waarvoor de enquete is, waarover hij gaat, etc.

Dit is wel handig ja!

Lijkt me op zich wel een goed idee, het is best lastig genoeg mensen voor een enquête te vinden en ik vind ze op zich wel leuk om in te vullen af en toe. Maar het zou zeker handig zijn als erbij vermeld wordt waarvoor de enquête is en waarover hij dan gaat in plaats van dat iedereen maar linkjes gaat droppen.

Ik ben zo’n persoon die het leuk vind om enquêtes in te vullen, mits het over een leuk onderwerp gaat :wink: En ik kan me zo voorstellen dat het fijn is als mensen je enquête invullen als je bezig bent met afstuderen/profielwerkstuk/scriptie/whatever. Ik heb afgelopen jaar mijn afstudeer onderzoek gemaakt en het was behoorlijk lastig om genoeg mensen te vinden die de enquête wilden invullen!

Ik vind het een goed idee! Uit ervaring weet ik dat het erg lastig kan zijn de mensen te vinden die zoiets willen invullen. Met Facebook-vrienden kom je vaak niet erg ver, en als je dan ook nog een bepaalde doelgroep hebt voor je onderzoeksproject wordt het al helemaal lastig. Ik vind zo’n topic dan een groot voordeel.

Ik sluit me hier bij aan! Ik vind het ook heel leuk enquêtes in te vullen. En het kan door de grote reikwijdte (ofzo?) van dit forum heel behulpzaam zijn, zo’n topic.