ben ik wel even benieuwd naar, vind die verhalen altijd heel ‘aangrijpend’ of weet ik 't hoe je 't wil noemen.
Bij mij niet gelukkig…
Mwjah 1x in de keuken, een pan vloog opeens in brand. Ik was nog klein en vond het grappig ahahah. Nee, ben geen pyromaan.
Naja upje voor jou!
Er is tegen mij gezegd dat er was in gebroken, maar dat was de deurwaarder ¬¬
Die had het slot open gebroken en de tv enzo meegenomen.
Nee ! Gelukkig niet !
Ingebroken wel. Toen iedereen aan het slapen was zijn twee mannen ons huis binnengedrongen. Ze kwamen de trappen op (waar iedereen slaapt → doodeng) maar mijn vader hoorde ze. Hij kwam zijn bed uit en toen zijn ze gevlucht… Ze hebben wel mooi de laptop van m’n moeder, portemonnees, gsm’s en geld meegenomen Sindsdien hebben we een alarm ^^
Nee, gelukkig nog nooit. Wel bij de buren. Sinds die tijd zijn wij toch ook wel voorzichtiger geworden met alles afsluiten enzo.
Nog nooit, maar we wonen ook wat buiten af, en we hebben camara’s enzo dus ik hoef me denk ik niet zorgen te maken haha
nee gelukkig niet aflkoppen xD
bij de overburen wel en ergens anders in de straat wel! bij de overburen 'snachts en hun hond was zo bang dat ie niet eens geluid maakte… en bij de andere had hun hond ze gelukkig weggejaagd!
ik weet wel dat als er bij ons iemand bij de deur ofzo komt dat onze hond veel herrie maakt haha
Ò wacht. Schiet me opeens toch nog wat te binnen ! (:
geen echte erge brand ofzo maar goed…
Wij hadden zo frituurpan op zó’n kookplaat staan, waar je je eten op kookt zo’n ding & daar hadden we een handoek overheen en daar stond dan die frituurpan op.
& toen hadden we perongeluk die knop om gedraait, op de 1 of andere manier. & toen hadden we die handoek in de brand + de onderkant van de frituurpan
ja vorige week vrijdag, terwijl we lagen te slapen. ze zijn weggegaan toen ze mn moeders wekker hoorden afgaan. computerscherm, 2 tassen van mijmet inhoud, kleren, mn moeders tas, portomonee’s en de auto waren gejat. de politie vertelde dat het meestal mensen uit het oostblok zijn, maar eergister nacht is de auto teruggevonden ( tegen een paalte aangereden, dus total loss ) in de wijk achter ons. dus het zijn waarschijnlijk mensen uit onze stad. niet fijn
UP
niet bij ons maar ik sliep een keer met paar anderen bij een vriendin… wij waren allemaal wakker en toen hoorde wij opeens gerommel… iemand probeerde een fiets te jatten!
Niet bij ons thuis. Maar toen ik een jaar of 11 was, was ik met vriendinnetjes een film aan het kijken. Toen kroop er ineens iemand over de vloer in de keuken . Die had via de achterdeur een portemonee op tafel zien liggen en dacht die even mee te nemen. Dus wij gillend via de voordeur naar buiten. Staat mijn vader daar zijn auto te wassen en roept “Terug naar binnen jullie en eerst je schoenen aan trekken” (we waren op onze sokken naar buiten gerent). Maar ze hebben die gast wel opgepakt!
En lag een keer op vakantie in de caravan te slapen. Dat was in Spanje dus we hadden ramen gewoon wijd open. Ik lag in een twee persoonsbed zeg maar aan 1 kant van de caravan en mijn ouders aan de andere kant. Dus op mijn bed stond mijn toilet tas e.d. Toen was is dus 'snachts wakker geworden en ging wat drinken pakken. Vervolgens weer terug naar bed gegaan. Toen zag ik ineens een arm door mijn raam naar binnen komen !!! Dus ik kroopt helemaal naar de andere kant van het bed en ging toen heel zachtjes naar mijn ouders. Mijn vader die dacht dat ik gedroomt had haha, maar toen we de caravan uitgingen stond mijn toilettas midden in de voortent! Ik denk dat die persoon dacht dat het een handtas was ofzo. Maar was echt vet eng ! ben daarna nog een hele tijd best bang geweest bij ramen als binnen het ligt brand en het buiten donker was (kun je niet zien wat er buiten gebeurt).
en dat was het weer wel haha
Bij mij gelukkig niet, maar bij iemand uit mijn klas is het HELE huis afgebrand. Dat lijkt me echt vreselijk . En bij een andere vriendin is wel ingebroken, en zij woont maar 5 minuten verder op…
Een keer ingebroken…
Bij ons is ook ingebroken maar niet in het huis maar in de auto. Ruitje ingetikt en radio meegenomen. Door het glas was echt heel de voorkant van onze auto beschadigd
Brand in de schuur.
Mn broer was met zn brommertje bezig, en hy wou testen of hy het deed. lag nog plas olie op de grond en er kwam een vonk op. Schuurtje uitgebrand.
En ingebroken in de auto, veel werkapparatur gestolen van de vriend van me moeder
Toen ik 6 was ofzow,
was er een vriendin bij mij en die had haar jas op de kachel gelegd.
Die was toen in de fik gevlogen.
X
Omg toevallig!
Midden in de nacht vielen er schilderijen naar beneden. Dus me moeder luisteren.
Dus wij kijken de volgende morgen, alles schilderijen stuk. Maar de laptop en alles stond er nog, gelukkig!
Dit was dus gisternacht!
En bij onze overbuurman was ook ingebroken. Terwijl hij en ze vrouw en ze werkster gewoon boven waren! Laptop weg.
nog nooit ,gelukkig