Is een htc fijn? (htc vs blackberry)

Htc is wel echt beter, ik ken niet een iemand die nog geen problemen heeft gehad met een blackberry :’)

Ik heb zelf een Blackberry, en na twee weken had ik er al een probleem mee, hij gaf error aan en ik kon er niks meer mee doen. Bleek dus dat ik iets moest updaten.

zekerr htc

blackberrry heeft nu ze eenmaal populair zijn de kwaliteit gewoon enorm omlaag gedaan, ze zouden nu eigenlijk voor 120 euro verkocht moeten worden
maar alle popiejopies nemen er toch een

HAHAHAAHAH, doe normaal. xD
Je gaat toch niet weer een Blackberry pakken dan?
HTC, is echt beter!

HTC’s zijn goede telefoons, zelf ben ik niet zo fan van de minitoetsjes van de bb.
En HTC’s zijn steviger dan Samsungs :’)

htc is beter:) heb zelf een HTC legend

Ik heb de HTC desire S en ik heb nog geen enkel probleem gehad. Werkt fijn en loopt nooit vast :grinning:

Ik heb de HTC desire en ik vind m prima. Alleen start wel wat aan de trage kant op. Ik heb een hekel aan blackberry haha

HTC for the world!

Ik heb de HTC Nexus One, en ik heb er serieus altijd problemen mee. Dan stopt het touchscreen er weer mee, dan ineens is mijn pincode niet meer goed en blokkeerd hij hem, dan gaat zonder reden de camera kapot en ga zo maar door. Wat is wel fijn vind van htc is dat de telefoons zooooo ontzettend veel kunnen!

HTC is beter, ik zou zeker daarvoor gaan (:

Ik heb de HTC Wildfire (meer dan een half jaartje nu) en heb tot nu toe weinig klachten (hij was een keertje uitgevallen maar daarna niet meer). Hij was in het begin iets wat aan de trage kant maar nadat ik er een grotere geheugenkaart in had gedaan was ie een heel stuk sneller! Android is ook een hele fijne OS om mee te werken want zoals eerder is gezegd: je kan er zo veel mee!

Een vriendin van mij heeft een BlackBerry maar die heeft vaker en meer klachten over haar BB (bijvoorbeeld dat 'ie vaak vast loopt en daarna erg traag verder gaat enz.) dan dat ik heb over mijn HTC.

ik heb een HTC cha cha, superfijn ding je kan er echt ALLES mee.
dat ding kan nog nét niet toveren!

Ik zweer bij HTC.
blackberry’s zijn flut en meteen kapot, ook die bold.

Verplaatst naar media, film & muziek.

Ik heb een HTC Desire, nu 8 maanden. Bevalt prima, hoewel hij soms wat langzaam is met het openen van apps, maar dat kan ook komen doordat ik ze niet goed afsluit.

Die heb ik ook:) Hele fijne telefoon inderdaad

HTC heeft gewoon betere hardware en software.

Mijn vriend krijgt de Desire S morgen, vind ik zelf ook een erg mooie telefoon.
Als je een blackberry achtig type wil kun je voor de HTC chacha gaan.

Ik ga voor htc alleen twijfel nu nog beetje welke htc, haha. Htc ChaCha had ik gezienmaar dat leek me echt niks, vond het net een rekenmachine :stuck_out_tongue:

HTC Sensatiooon!

ik zou voor blackberry gaan :slightly_smiling_face: heb die van mij nu bijna een half jaar en nog helemaal geen problemen mee gehad. ik vind het een erg fijn ding! :slightly_smiling_face: maar dan zou ik wel een bold pakken, curve is echt niks vergeleken met de bold!