Is een htc fijn? (htc vs blackberry)

Ik zit nogal te twijfelen welke telefoon ik zal nemen. Ik twijfel tussen htc of blackberry. Ik heb zelf al 3 blackberry’s gehad. Waarvan 2 kapot zijn gegaan (curve en torch) en de bold is gestolen. Nu twijfel ik nogal of ik de bold 9780 weer zal kopen, heb deze maar 2 maanden in bezit gehad dus weet ook niet of hij snel kapot gaat. Maar nu hoorde ik van iemand dat htc’s ook fijne telefoons zijn. Dus vroeg me af of hier mensen een htc hadden en wat die ervan vonden? Loopt de telefoon vaak vast etc?

Mijn zus heeft een blackberry en ík kan er niet mee omgaan. Zelf heb ik een HTC, bijna 2 jaar nu en hij is best prettig. De Sense schil die om de Androidkern heen zit is mooi afgewerkt en alle apps werken gewoon naar behoren. Ik weet niet wat voor HTC je in gedachten had, maar het maakt wel uit of je mid-range of high-end zat te denken.

Alles beter dan een Blackberry.

vind de HTC desire hd heel erg fijn… mooi groot scherm ook…

Heb de bold 9780 vanaf februari, vind hem erg fijn! Nog geen schade of ellende mee gehad =] Alleen het Rebooten van de BB zelf vind ik erg lang duren… maar ja zo vaak hoeft dat ook niet te gebeuren, heb geen ervaring met HTC maar ik vind Touch screens niks :stuck_out_tongue:

Ik zat aan htc hd2 te denken. Een al wat oudere telefoon maar leek me echt een fijn toestel.

Mijn vader heeft een HTC HD2. Daar zit geen Android op maar Windows Mobile en daar moet je van houden, maar de kwaliteit is an sich prima. mijn vader heeft ook een BB (zijn werktelefoon) en hij zegt zelf dat hij liever de HTC heeft.

Ik vind persoonlijk de htc wel fijn maar in combinatie met verbinding van de auto voor navigatie etc. is het een ramp.

Sowieso HTC, zijn de beste smartphones die er momenteel op de markt zijn. Ze zijn bovendien ook gebruiksvriendelijker dan de BBs. Ik zat op mijn stage met allemaal internetgeeks samen en die hadden het er zeer vaak over! Ik heb me sindsdien zelf ook een HTC aangeschaft, de Wildfire wat een iets goedkoper model is. Ben er zeer tevreden mee!

Ik heb een HTC Wildfire, en hij werkt echt prima! Hij is echt heel fijn, internet is ook lekker snel en loopt bijna niet vast. Blackberry heb ik geen ervaring mee.

Ja. Heb al 5 maanden de HTC Desire Z en vind 'm super fijn.
Alles zit erop, scherm is groot genoeg en mijn telefoon heeft ook een qwerty toetsenbord.(:

Ik heb een htc. ben er helemaal van overtuigd dat binnen één jaar htc is wat blackberry nu is haha. en bovendien, een htc is echt heel fijn.

Neem een iPhone/HTC/Ericson (ofzoiets) of een Samsung maar alsjeblieeeeft geen blackberry!

Ja ik weet dat er op htc hd2 windows zit maar je kan er gewoon adroid op laten zetten. En dan leek me het wel een fijne telefoon! Denk dat ik maar x voor htc ga aan de reacties te lezen haha.

Ik heb 'n HTC Desire HD, en hij is heel fijn! Blijft nooit hangen etc. Mijn vriendin heeft echter een HTC HD2, en die blijft wel steeds hangen. Mijn ouders hadden vroeger ook een HTC en die bleef ook hangen, wat al deze telefoons gemeen hadden was dat ze op Windows Mobile draaiden en niet op Android, ook had ik op internet gelezen dat Windows Mobile steeds blijft hangen, dus ik zou als ik jou was een HTC nemen met android!

Sowieso geen blackberry.

htc :metal:

^^ Ja idd, dat wilde ik ook nog zeggen xD Dat je een windows kon pakken maar er dan android op zetten :stuck_out_tongue:

yeah! Ikzelf heb de desire HD. Fijn toestel alleen ik vind de camera heel vervelend, hij staat automatisch ingezoomd. Of dat ligt aan de mijne