Is een beautycase fijn voor op vakantie?

Ik heb een vraagje, vinden jullie een beautycase fijn? En is dat dom om daarmee over een camping te lopen? Ik ga namelijk dit jaar naar Spanje op vakantie op een camping en ik loop daar iedere keer met 3 toilettassen naar de douche en dan nog een tas met mijn kleren, heeft iemand ervaring met een beautycase? En wat voor een zouden jullie dan kopen? Als ik er eentje koop zit ik te denken aan eentje met een slot omdat mijn zusje altijd mijn spullen steelt. Misschien dat ik deze wel koop http://www.bagageonline.nl/decent-sportivo-beautycase-pink.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default maar eerst wil ik graag weten wat jullie van een beautycase vinden?

Ga je met het vliegtuig? Dan zou ik het niet doen

Ik heb altijd een stuk of 3 toilettassen [alles netjes verdeeld] en dat smijt ik dan in een wat grotere handtas die ik dan meesleep over de camping naar de douches.

Maar als jij die beautycase leuk vind, waarom niet? Mij zou het weinig uitmaken wat voor soort tas ik heb om mijn spullen als ik op vakantie ben. Ik zou me daar weinig aantrekken van andere mensen.

Jeetje wat voor spullen neem je allemaal wel niet mee naar de douche joh, dat je met 3 toilettassen loopt :flushed:

Als ik naar de toiletgebouwen loop dan neem ik mn shampoo, conditioner, zeep, scheermesje en lufa-spons mee in een plastic tas. Daar gooi ik de kleding bij die ik daarna aan wil (onderbroek, bh, shortje en topje) + een borstel. Handdoek over mn schouder en gaan met die banaan. Klein plastic tasje en een handdoek dus, that’s it.

Maar oke, een beautycase kan ook ja. Ik neem expres nooit de hele toilettas mee naar de douches omdat ik daar dus veel meer in bewaar dan dan ik nodig heb onder de douche. Daar heb ik dingen in zitten als sieraden en piercings, pincet, nagellak, spullen voor mn lenzen, etc. Dan sleep ik onnodig met al die dingen. Beautycase kan, maar ik vind het onhandig omdat het een vaste vorm heeft die niet in mn koffer zou passen enzo, vind mijn kneedbare toilettas veel handiger haha (die overigens ook groot is). Maar het kan wel en ik vind die van de foto wel leuk!

Dreamcatcher: Ligt er ook aan wat formaat toilettassen, ik neem altijd 3 kleinere meer
Ik smijt mijn shampoo,conditioner,haarmasker,douchegel in 1 toilettas.
Kam,tangle teezer, elastiekjes en hair sun protect spray in een andere
En dan nog 1 toilettas met gezichtscreme/toner en body lotion.
En mijn kleren en handdoeken gooi ik gewoon in een tas.

^ Ja klopt, ik heb een vrij grote toilettas en daar past alles wel in. Dus er zitten haarelastiekjes, nagelschaartjes, sieraden, zonnebrand, borstel, deo, luchtje, etc etc. Echt al mijn haar- en huidproducten enzo gaan gewoon daarin en dat is heel handig voor in de koffer en voor het bewaren in de tent of op de kamer ofzo, maar als ik dus naar de douches moet lopen op de camping dan wil ik niet alles meeslepen, maar dan neem ik alleen de nodige dingen mee in een plastic tasje.

kimkommer, ik ga met de auto

dreamcatcherxx, ik neem echt heel erg veel mee als ik ga douchen omdat er een grote discotheek op onze camping zit en ik daar iedere avond naartoe ga en dan maken we altijd met een groepje meiden onzelf klaar bij de douchejes dus er gaat bij mij ook een föhn, stijltang, heeel veel make-up en haarspullen enzo mee :blush:

ik heb trouwens geen koffer wij zijn thuis met 4 kinderen en gaan dus met een busje van mijn vaders werk op vakantie wij krijgen allemaal 1 boodschappen kistje voor onze kleren en daar moeten we alles in proppen haha!

Ik heb een beautycase van de Kruidvat voor 15 euro en daar zaten allemaal producten van Therme in! Een knalroze, erg leuk en handig. Ze zijn er nu ook weer. Maar ik vind het wel handig, het neemt inderdaad best veel plek in je koffer maar ik zie dat jij met de auto gaat dus dit moet wel lukken. Bij mij past alles er in (stijl/krultang helaas niet). Dit is denk ik veel handiger als 3 toilettassen.