Is dubbel D normaal voor een 13-Jarige?

Je kan er waarschijnlijk weinig aan doen het zit denk ik je in familie en ik voel je, want ik had op me 13e een C cup wat is doorgegroeid tot een F cup (ik ben 17 nu) ik vind het ook verschrikkelijk dat het zo groot is.

maarre het is niet gemiddeld, maar wel normaal.
Iedereen is anders toch en de ene ontwikkelt zich nou eenmaal sneller dan de ander!

het is misschien niet echt gebruikelijk maar ik ken wel een aantal meisjes die 13 zijn die ook al een aardige boezem hebben.

Eerst was je nog 14 en nu ben je weer 13? Apart. De meeste mensen gaan in leeftijd enkel omhoog.

+(groot getal)

als het echt zo zou zijn ben er blij mee

^ Nou op mijn 13e/14e zou ik eerder een cup C willen dan een E maar oke.

En ik denk dat dit een troll is want op d’r ava lijkt het meer op een A.

:bowing_man:

Dat dacht ik direct al vandaar ook mijn eerste opmerking hint hint hint.

Ja ik weet het, daarom heb ik je eerste opmerking ook geciteerd.

Heeft iemand misschien bedacht dat het een foto van 1 of 2 jaar terug is? Kan echt superhard gaan hoor.

OT: Of het nou normaal of abnormaal is, je kunt er niets aan doen. Schaam je er niet voor, maar ga niet ultralage truitjes aan doen. Gewoon normaal en je zult zien dat over een korte tijd je niet onderdoet voor de rest. :slightly_smiling_face:

^ Als de foto werkelijk een paar jaar oud is geloof ik het nog wel, maar hoe weet je dat? En TS zei altijd dat ze 14 was en nu is ze opeens 13, daarom is dit een beetje verdacht.

Gehehehe

En nu citeer ik jou haha

Wat wil je nou bereiken met dit topic? Als wij zeggen dat het niet normaal is dan ga je een borst verkleining doen ofzo?

niet perse. vanaf ongeveer een maand voor mijn verjaardag begin ik ook wel af en toe eens te zeggen dat ik al die leeftijd ben.

jullie moeten niet overal iets achter zoeken.

Yeah haha. :metal:

Het kan toch een troll of een leugen zijn? Dat is gewoon mogelijk, maar oke. En ze zei dat ze 14 was en nu opeens 13, niet 13 en dan opeens 14.

Het valt heel erg op dat tser niet meer reageert.
Ook valt het op dat al haar eerdere berichten en ook dit bericht op een heel laat tijdstip gepost worden en dat tser maar af en toe post. En dan helemaal niet meer in het gestarte topic reageert.
Ik denk gewoon echt echt dat dit een troll is en tot laat in de sportschool heeft gezeten en na thuiskomst denkt van he he effe afreageren n het roze meisjes forum kijken wat voor reacties ik kan ontluiken.

Hmm ik denk inderdaad dat dit een troll was, maar er zullen vast meisjes met hetzelfde probleem zitten want dat zat ik ook op die leeftijd.

Trouwens, mensen denken altijd dat E er heel groot uitziet maar dat valt best mee hoor. Mensen schatten bij mij ook vaak genoeg een C/D terwijl ik F heb. Nou heb ik ook mezelf een heel verkeerde houding aangewend (omdat ik me schaamde voor mn cupmaat) waardoor het ook minder opvalt.