Is dubbel D normaal voor een 13-Jarige?

Je leest mijn vraag aan de titel.

Is het normaal dat een meisje van dertien dubbel D heeft?

please note dat dubbel D niet bestaat in nederlandse maten, dit is gewoon E.

En het is misschien niet normaal maar je kan er niets aan doen, ik had om mijn dertiende ook een D-cup, dat is inmiddels een F-cup geworden en ik hoop dat het toch echt opgehouden is met groeien.

Oki want ik schaam me er kapot voor op school enz. :S

Het is gewoon normaal haha. Waarschijnlijk zijn ze dan ook eerder dan het gemiddelde gaan groeien?

Ik heb werkelijk geen idee maar ik loop minstens twee cuppen voor op de rest :S ik denk van wel btw

Sommige meisjes hebben nou eenmaal wat grotere borsten. Is niet erg en als iedereen straks uitgegroeid is, zie je dat het best wel mee valt.

Dit. Misschien begonnen ze gewoon snel met groeien en zijn ze nu al praktisch uitgegroeid of misschien groeien ze door. Iedereens borsten groeien anders, niks is abnormaal in principe. Gewoon afwachten en goede bh’s kopen, zodat je er geen last van hebt/krijgt. Oh en je moet je nergens voor schamen joh, ieder meisje krijgt toch borsten! Of ze nu groot of klein zijn, dat maakt echt niet uit.

Als je dat zelf bent op je profielfoto kan ik echt niet zien dat jij een E cup hebt.

Zelfs als het antwoord op jou vraag “nee het is niet normaal” is, zul je het er toch mee moeten doen. Eventueel kun je een minimizer beha proberen.

De ene meisje heeft wel een D & ander weer niet
Het is helemaal niet raar.

Het is best wel vroeg als je het vergelijkt met ‘gemiddeld’ maar er is niks mis mee toch? Mijn borsten begonnen pas later met groeien maar ik ben nu 20 en heb cup 70F en ben er best wel blij mee. Ik vind het wel mooi in ieder geval en ik ben niet de enige.