Is dit wel normaal?

Hey Girlss.
Ik ben verliefd op een jongen van men klas. Hij is heel aardig enzo en vanaf ik hem den berichtje op fb heb gestuurd hebben we al veel gepraat. Nu heb ik van een vriendin gehoord dat hij me leuk vindt. Nu snap ik het niet meer, want ik heb nog nooit een lief gehad en ben nog nooit verliefd geweest. Wel droom ik al eben van een vriend en een jongen zoals hij, maar nu ben ik ineens bang en weet ik niet of ik wel een relatie wil terwijl ik smoor op hem ben… Dit is toch niet normaal? Hebben jullie misschien tips om me over die Angst heen ze zetten? En wat is dit?

Ten eerste, hoe oud ben je? Vooral als dit je eerste vriendje wordt of gaat worden, is het echt niet vreemd dat je wat nerveus, zenuwachtig of onzeker bent. Het is allemaal nieuw voor je, dus ik snap het. Als je het allemaal rustig aan doet, dan zal je onzekerheid vanzelf wel verdwijnen. Succes!

ik ben 14

Hou, jij dt ook moeilijk ovr zoiets vink. Als je m leuk vindt mt je mr n relatie aangn?:face_with_raised_eyebrow:??

Dit dus

Hoe bdl je? Kzeg toch mr gwn iets?

Ik geloof dat ze doelt op het feit dat klinkers niet voor niks in ons alfabet zitten, en dat je er misschien verstandig aan doet ze te gebruiken.

Verder is het helemaal niet raar dat je zenuwachtig bent! Juist niet haha! Als het allemaal maar normaal zou zijn, dan zou dat ook niet leuk zijn denk ik :wink: Heel veel succes!

ontopic; het is normaal dat je zenuwachtig/bang bent, als je 'm leuk vindt. Er zit niets anders op dan je erover heen te zetten en met hem praten/afspreken. Achteraf zal je zien dat het nergens voor nodig was en het zal allemaal heus wel meevallen. Misschien komt er nog wel wat leuks uit. Gewoon doen :slightly_smiling_face:

Het is gewoon normaal dat je dit spannend vindt.

wtf? Ik prt toch lkkr hoek wil?

Ga rst trg nr de bsschl en lr ndrlnds.

Ontopic: ja dat is normaal.

Dit^ Ik krijg hier nachtmerries van

Ik kwam hier om te zeggen dat ikme aansluit bij Incognito:
Het hoort een leuk gevoel zijn, niet piekeren :wink: Het komt goed!

mss is dt makkelykr vr my?

:")

Ik ga hier niet meer op in.

Best, bitch

No you didn’t

:woman_facepalming:

Hier moest ik stiekem echt om lachen

Ze typt het woord in ieder geval wel al voluit hahaha

Pardon? Je wordt hier geacht normaal te typen. Zij zei het nog op een vrij aardige manier, ik ken genoeg girlsceners (including me) die het niet zo aardig hadden gebracht. Misschien is dit wel ‘makkelijker’ voor jou, maar je bent hier niet alleen en er zijn meer mensen die jou bericht moeten lezen en met jouw schrijfwijze is dat vreselijk irritant en moeilijk.

Ik zou me als ik jou was maar even gedragen.