Is dit wel gezond?

-

Je ontbijt lijkt me toch wel te weinig ja, maar ik heb er eigenlijk geen verstand van.

Ja.

Als ik jou was zou ik meer beginnen te eten. Je moet nog groeien je bent nog maar twaalf!
En als je groeit dan word je slanker.

dacht ik al. D:

Vraag anders raad in het gezond afvallen topic?
En ja, je eet veel en veel te weinig.

Je moet 3 grote maaltijden en 2 tussendoortjes eten. Dat je eens ontbijt of een tussendoortje overslaat kan gebeuren, maar over het algemeen houdt gezond eten 5 maaltijden in. Door maaltijden over te slaan kom je trouwens bij, misschien wel handig om te weten.

ja het is ook niet zo dat ik 10 kilo af wil vallen ofzo. maar 2 kilo.

Hoelang ben je dan en hoeveel weeg je?

Bedankt!

ik denk dat je meer brood moet eten, ga naar een dietist anders, om gezond aftevallen

Eh, ik denk iets in de 1.56 en ik ben 47 kilo. Het klink weinig, ja, maar het is niet zo dat ik slank ben. Ik ben niet té dik, maar ik heb wel een buikje die ik liever weg heb.

Oké, nouja. Dat moet jezelf weten natuurlijk :’)
Misschien kan je ook gewoon je spieren trainen? Daar wordt je buik misschien slanker van. En natuurlijk moet je dan ook op je eten letten, maar het is niet zo dat je perse zo weinig moet eten. Want zo weinig is niet goed voor je.

Dit is inderdaad wel heel weinig ja, vooral je ontbijt. Als je die halve komkommer nou als tussendoortje eet en 's ochtends gewoon 2 boterhammen neemt, is het al beter. Je kunt ook fruit eten tussendoor. En verder gewoon normaal avondeten. Dan is het ook makkelijker vol te houden lijkt me =)

ahahhah. ik heb niet zooo een erge honger ofzo. maar bedankt, ik ga het morgen proberen goed te doen. :grinning:

Je moet echt meer gaan eten

Dit is echt te weinig hoor!

Wat jij eet op een hele dag, eet ik als middag eten :’)

Als jij gewoon zo eet, en niet last hebt van moeheid, duizeligheid of chagarijnigheid kan je gewoon zo door blijven eten hoor (: Iedereen heeft gewoon een ander eet patroon.