Is dit wat je van een vriendin kan verwachten?

Hee,
Is het normaal dat een goede vriendin in heel de zomervakantie niks van zich laat horen?
Ik heb al paar keer een mailtje gestuurd deze vakantie. En ik had haar toen 1 keer gesproken en toen zei ze ‘’ oh sorry ik heb het heel druk ‘’.
Maar dan denk ik zo: je kan het toch niet te druk hebben om heel even een mailtje terug te sturen naar je vriendin?
Ze heeft het wel echt druk, want dat zei ze ook al tegen een andere vriendin, maar dan nog…
xxx

het is maar net wat voor band je met diegene heb.
Maar als mijn vriendin dit zou doen, zou ik wel zeggen van je bent niet elke seconde bezig met iets dan heb je best wel even tijd om wat terug te sturen.
En anders kun je vragen of er misschien iets aan de hand is en dat je het gevoel krijgt dat ze jou een beetje in de ‘steek laat’ door niks van haar eigen te laten horen.

Ik heb(of ''had in ieder geval) wel een hele goede band met haar :wink:

Ik zou het idd aan haar vragen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik kan niet inschatten of je vriendin je in de steek laat of dat ze echt druk is.

ik had dat ook

maar ik was meer van
jij zoekt maar eens contact met mij

wat ze niet heeft gedaan
nu is het ook echt ‘over’

Okee bedankt!

al gevraagd?

wees blij dat jullie er een hebben ik niet :cry:

maar ik leer er mee te leven me maar een vriendin tja ik heb nu hele andere dingen aan mijn hoofd

Ik vind het best wel naaierig.

Ik zou gewoon géén contact meer zoeken, wacht maar tot zij wat van zich laat horen.

Bedankt iedereen!
Ik had toevallig nog een mailtje gestuurd een paar dagen geleden.
Maar ze is nu op vakantie dus dan snap ik het als ze niks terug stuurt natuurlijk! Maar als ze daarna ook niks terug stuurt dan zoek ik geen contact meer :wink: