is dit waar of niet?

http://quotesfactory.com/wp-content/uploads/2011/10/love-the-second-one-johnny-depp-quote-670x466.jpg

geen idee eigenlijk…
er zit wel wat in, maar ik denk misschien niet dat het altijd klopt.
Want misschien hou je juist nog wel van de eerste omdat je diegene niet kunt loslaten.

hm, ja ik denk dat het wel klopt. Maar ik denk dat je dan over de tweede jongen ook wel echt van verliefdheid moet kunnen spreken, niet van zenuwachtigheid of vlindertjes ofzo.

Er zit wel waarheid in, vind ik. Maar sowieso kan ik niet begrijpen dat je twee mensen tegelijkertijd leuk kan vinden, maar dat komt denk ik ook omdat ik het zelf nog nooit heb meegemaakt.

Ja, maar niet altijd. Het kan vast wel voorkomen dat je in een relatie zit, en dat je iemand tegenkomt waarvoor je even vlinders van hebt, die je even interessant vind, maar dat je nog steeds van de ander houd, dat die tweede even een bevlieging was.

Wat verstaan ze onder ‘love’ hé. Ik ken genoeg vriendinnen die een lange relatie hebben maar eens een week met een andere jongen in hun hoofd rondlopen. Houden ze dan van die andere jongen? Helemaal niet volgens mij, dat zijn gewoon even wat kriebels. Dat komt in de beste relaties voor denk ik. Maar als je echt van de andere jongen houdt dan denk ik dat je niet genoeg van de eerste hield.

Ja, als het echt houden van is iig.

ik denk dat hij wel gelijk heeft.

Nee, want het is doodnormaal om in een relatie die in houden van veranderd is, nog verliefd te worden op iemand anders.
Verliefd zijn en houden van zijn twee compleet verschillende dingen. De mensen die kiezen voor degene waar ze verliefd op worden in plaats van degene waarvan ze houden, zullen waarschijnlijk nooit een stabiele relatie kunnen houden…

En bovendien denk ik ook dat je van meerdere mensen tegelijk kan houden. Zolang je je maar concentreert op 1 persoon, is er niets aan de hand.

Opzich is het wel logisch,
maar ik denk niet helemaal dat het zou is…

idk; maar ts wel e mooi tekstj :grinning:

Ja. Als je echt van iemand houdt dan heb je geen interesse in anderen. Althans, dat geldt voor mij.

Er lijkt wel een kern van waarheid in te zitten. Maar ik denk dat het per situatie verschillend is.