is dit vriendschappelijk of.. ?

Dag hey hoi hallo (:

Ik heb drie weken terug echt een onwijs knappe/leuke jongen ontmoet. Wij nummers uitgewisseld. Sindsdien whatsppen we zonder overdrijven, altijd. Echt heel gezellig, en leuk. Af en toe flirten, natuurlijk. Door al dit whatsappen begin ik hem telkens aantrekkelijker te vinden… Na veel gewhatsapp en alles komt het ervan, hij komt morgen richting mij. Nu zit ik met het probleem: is dit vriendschappelijk, of wilt hij meer?

Het probleem: Hij heeft een vriendin. Dus natuurlijk, ga ik niet moven.
Hij heeft mij ook verteld dat zijn vriendin dit niet weet (dat hij morgen naar me toe komt).
We gaan morgen film kijken, en als het lekker weer is de stad in. Geen idee of dat wat veranderd.
Ik zou het persoonlijk verdacht vinden als mijn vriend de hele tijd met een ander meisje zat te whatsappen en dan met haar gaat afspreken. Maar ja xd

Iemand enig idee wat zijn intenties zijn, of advies ofso? Alles is welkom xd

Thanks voor het lezen (:

Nou, het lijkt me geen zuivere koffie als hij de hele tijd met jou whatsappt en het verzwijgt voor zijn vriendin dat hij naar jóu toe gaat. Dat doet 'ie niet zomaar.

Kijk even hoe hij morgen doet, als hij iets probeert zou ik er verder geen waarde aan hechten. Als hij zijn vriendin kan bedriegen kan ie jou ook bedriegen.

Precies, daar zat ik dus ook mee. Kijk, het is gewoon een knappe jongen. En die vriendin is mijn probleem ook niet. Dus stel hij zou wat doen, why the hell not? Maar het zit me gewoon niet lekker dat ik ten eerste neit weet wat er morgen gaat gebeuren xd En wetende dat hij een vriendin heeft.

Je kan morgen wel met hem afspreken maar doe het dan wel als vrienden, als hij probeert om met je te flirten morgen moet je stoppen, want dat is niet eerlijk tegenover zijn vriendin.

dat klinkt niet goed
en hij heeft vriendin nooit stoken tussen een relatie
jij zou ook niet fijn vinden als nou andersom was en je stond in de schoenen van zijn vriendin

Die vriendin is wél je probleem. Blijf alsjeblieft van bezette jongens af, ook al zet hij de eerste stap. Dit levert alleen maar problemen op. Als hij je echt wil en jij hem ook, moet hij het eerst uitmaken met zijn vriendin, want dit is niet eerlijk tegenover haar.

Eens. Beeld je even in dat jij die vriendin bent, dat is echt niet tof hey.

Argh, jullie hebben allemaal zo gelijk xd
Zul je zien dat hij het wel gewoon vriendschappelijk bedoeld :")
Bedankt iedereen! Ik heb weer wat rust in mijn hoofd nu haha.
Ik zou het idd andersom ook niet chill vinden, dus ik kijk morgen wel aan, en als hij actie onderneemt dan gewoon negeren.

Thanks (:

Idd, je wil echt geen razende meid voor je deur :’)

Klinkt niet goed die jongen…Als het vriendschappelijk is hoeft hij het niet voor zijn vriendin te verzwijgen…Denk goed na meid!

als hij een stap zet, afhouden. echt niet aan beginnen. béétje verdacht dat zijn vriendin er niks vanaf weet en dat hij dat tegen jou gaat vertellen.