is dit vreemd gaan of niet..?

Ik was zaterdag in holly met me vriend en hij is best wel jaloers enzo en op gegeven moment hadden we daar ruzie over en toen liep ik van hem weg naar een andere zaal en toen heb ik daar miss 2 minuten met een andere jongen staan dansen maar het bleek dat me vriend me zag en op het moment dat ik weg liep kwam hij op mij en die jongen afgestormd isi helemaal tegen die jongen geflipt en heeftie me mee naar huis genomen.
Daarna isi in een apart bed gaan slapen en hadi heel de nacht/ochtend/middag niet tegen me gepraat omdat ik hem daarmee zo er gekwest had wou die het uit maken het is uiteindelijk wel goed gekomen maar is dit niet een te overdreven reactie…?
wat vinden jullie?

Ligt er aan hóe je stond te dansen… En je vriend heeft wel overdreven gereageerd vind ik. Zoiets moet je uitpraten op een ander moment.

Ligt eraan hoe je danste, als je stond te droogneuken dan snap ik het wel van je vriend, al is het wel een overdreven reactie van hem.

jaa, ik stond gewoon te dansen en op gegeven moment kwam die jongen achter me staan en op het moment dat ik het door kreeg ben ik wel weggelopen maar ik te veel gedronken en het om heel eerlijk te zijn niet eens in de gaaten … maar dat gelooft me vriend dus niet…

dat is niet vreemdgaan. tenminste als je niet stond te boeken

boeken?:stuck_out_tongue:

Tja, ik vind het geen vreemdgaan, maar ik begrijp dat je vriend er niet heel gelukkig mee is…

Over dat niet in de gaten hebben, dat had ik ook een keer xD Was op vakantie en toen probeerde blijkbaar een lilliputter met me te dansen, wat ik totaal niet door had :’)

logisch dat hij er niet blij mee is, maar dat is echt absoluut geen vreemdgaan.

ja nja dat gelooftie niet… maar ik kan normaal heeel goed tegen alcohol en nu had ik 1 sex on the beach op en op de terug weg ben ik in slaap gevallen en toen we er waren kon ik niet meer op me benen staan enzo en me hoofd was te zwaar voor mezelf :stuck_out_tongue: het was echt heel raar want normaal neem ik altijd een hele kan sex on the beach waar ik dan niks van voel… en nu was ik gewoon helemaal lam van 1 glas…

up

Als ik dat gebeuren door de ogen van je vriend had gezien dan had ik gedacht dat je wraak wou nemen en dat had ik best een smerige, bitchy actie gevonden.

Meer dan zeggen dat dat je bedoeling niet was, kan je niet doen denk ik.

(Was dat echt niet een klein beetje je bedoeling?)

nee … ect totaal niet ik heb wel is meer ruzie met hem maar ik doe echt niet aan wrsak actie’s ik ben al een jaar met hem samen en het gaat altijd goed enzo…

Jammer dat hij het dan zo opvat, maar ik vind het wel logisch. :thinking:
Laat hem gewoon een beetje afkoelen en zeg dat het je spijt. Gewoon je trots neerleggen en niet verder ruziën.

het is geen vreemdgaan maar het doet wel pijn. Ik hoef mijn vriend echt niet met een ander te zien dansen hoor.
Ik snap wel dat hij er boos om is, en al helemaal als jullie er net een gesprek over hebben gehad.
En tis geen vreemdgaan nee, het valt meer onder flirten

ik heb ook gezegt dat het me speet maar hij heeftzo iets van hoe kan ik je nou vertrouwen enzo blabla

O jeetje… hij hangt de dramaqueen uit.

ghehe :stuck_out_tongue:.

zolang je inderdaad niet stond te droogneuken,vind ik niet dat hij een reden heeft om boos te zijn.

jaa vond ik ook al xD
maar ja ik hou zoveel van hem om hem nou door een avondje stappen te verliezen is ook weer zo wat…

upje :slightly_smiling_face:

Als je ruzie hebt, moet je idd even apart zijn en jij dacht dat dat dansen mss volledig onschuldig was mr hij is het jaloerse type en dan flipt die nu eenmaal. Hij overdrijft idd. Maar onthoud dit voorval wel voor een volgende keer.