Is dit vakantieliefde of niet?

Hoi! Ik heb een jongen 1,5 jaar geleden leren kennen in de zomervakantie. Ik vond hem eerst gewoon aardig enzo, maar direct na de vakantie merkte ik dat ik verliefd begon te worden! We hebben tot nu toe nog maar 1x afgesproken. Het was erg leuk enzo, maar ik weet dus niet of hij ook verliefd op mij is?

Hij liep steeds dicht bij me en hij zat ook steeds aan me, maar in zijn eigen woonplaats zijn ook meiden die er knap uitzien dus ik ben jaloers :stuck_out_tongue: Hij bleef ook slapen, hij stelde dit zelf voor. Is dit ook een signaal??

Ik probeer steeds met hem te flirten, maar volgens mij pikt hij de signalen niet op. We gaan in de zomervakantie weer afspreken, weet iemand hoe ik kan zien of hij mij ook leuk vind of niet?

Zoals het nu lijkt is het meer het qua jongensgedrag dat elke gemiddelde jongen heeft. Het duid nog niet echt op verliefdheid… Ik denk ook niet dat je dat na 1 keer kan opmerken. Ik zou gewoon wat vaker afspreken, wat meer whappen en/of skypen en dan krijg je vanzelf signalen waarvan je denkt: hey, hij lijkt steeds leuker naar mij toe te doen. Qua signalen is dat eigenlijk bij iedereen verschillend…

Jemig, schreeuw niet zo.

En ik zou die ontmoeting eerst even afwachten. Misschien vind jij hem wel niet meer leuk.

Allereerst de titel zegt al veel over je gedrag. Hysterisch om niks?

Zou gewoon de ontmoeting afwachten!

Topictitel mag niet in hoofdletters.