Is dit romantiek?

Nu verwachten jullie allemaal een romantisch verhaal, maar daar gaat het lekker niet over :stuck_out_tongue:

Ik moet voor handvaardigheid een product maken van de romantiek. Dat was een stroming waarin ze eigenlijk alles mooier maakten dan het was, de natuur was er een goed voorbeeld van, die maakten ze dan overweldigend voor de mens. Nou dacht ik eerst dus aan een kubus met daarop zeg maar de voorkant, achterkant en zijkanten van een boom, maar toen zei een vriendin: je moet een foto retoucheren met photoshop, dat is ook het mooier maken van de werkelijkheid. Ik vond dat echt een superleuk idee, maar ik weet niet of het iets te veel afwijkt van de romantiek. KAn iemand me helpen?

Ik vind dat een goed idee. Dat zou ik doen.

klinkt goed .

Het klinkt als een goed idee. :slightly_smiling_face: Doe maar.

Top!

Leuk!

Ja, zou ik doen!
& dan een voor en na foto enzo. Erg origineel!
Handvaardigheid hoeft niet altijd met hout enzo te zijn toch? :slightly_smiling_face:

Handvaardigheid gaat eigenlijk altijd om ruimtelijk werken, ongeacht het materiaal.

Ik zou het doen, en dan misschien een voor en na foto of iets? Of ga je het schilderen?

Maar eigenlijk heb ik die kubus al bij de xenos gekocht… Mag eigenlijk niet ,weet ik ook wel, maar maakt niet uit (A)

maar… wat ga je dan precies afbeelden? ik zou iets met de natuur doen…
rond 1900 kwamen er vele steden. kunstenaars wilden terug naar vroeger, want toen was -in hun ogen- alles beter. natuur werd aangelegd door architecten.

ik zou voor de zekerheid aan de docent vragen of het echt bij de romantiek hoort, want ik heb eigenlijk mijn twijfels daarbij.

Dat is dus een beetje een probleem, want het moet maandag af. Maar opzich maakt het niet heel veel uit of ik er een goed cijfer ophaal, want ik laat het toch vallen volgend jaar, maar moet het wel afsluiten blablabla (vette onzin). Maar ik probeer zeg maar een beetje moderne romantiek te doen.