Is dit raar?

Sorry, ik ben echt te onzeker en alles maar ik moet gewoon even de mening van andere mensen hierover weten!

Ik ging gisteravond naar m’n crush thuis (2e date, maar heb hem daarvoor op 3 feesten ook al gezien/gesproken enz) en daar gingen we op z’n kamer een filmpje kijken, en later gewoon tv. Maar de vorige date waren we in de stad wat drinken, en toen hebben we dus echt wel nonstop gepraat eigenlijk (niet zo gek eigenlijk ook, want je kan daar moeilijk iets anders). Maar dat was gisteren dus eigenlijk niet zo: soms zaten/lagen we gewoon een beetje, niks te zeggen of gewoon tv te kijken. En ik vond het totaal niet awkward ofzo hoor, maar toch. En ook niet dat we helemaal niet gepraat hebben, maar wel een stuk minder dan de vorige keer! Is dit raar? Of? Sorry ik weet het niet!

hooo sorry, m’n laptop flipte een beetje!

Het lijkt me juist een positief iets dat je het niet awkward vond.
Ik hoop voor je dat hij er ook zo over dacht.
Ik denk dat als je je echt op je gemak voelt bij iemand je niet constant hoeft te praten of de meest boeiende gesprekken hoeft te hebben, maar dat gewoon bij elkaar zijn ook al goed genoeg is.

Nee waarom zou dat raar zijn? Als het gewoon goed voelt is daar toch niets raars aan. Je hoeft niet altijd hele gesprekken te voeren hoor.

Ik heb je andere topics verwijderd.

En nee zeker is dat niet raar. En het is een goed punt dat het niet akward voelde. Als je tv kijkt is het niet zo handig ook om de hele tijd te zitten praten…

oke, dankjewel :slightly_smiling_face:

nee hoor, zolang je niet altijd stil bent is het prima. natuurlijke stiltes die vallen vind ik altijd wel prettig.

Ik vind dat juist altijd wel fijn, dat je niet de hele tijd hoeft te praten maar ook gewoon lekker tegen hem aan kan zitten zonder iets te hoeven zeggen. En je zegt zelf ook al dat jullie de vorige date wel de hele tijd hebben gekletst, dus het is niet zo dat jullie elkaar niks te vertellen hebben ofzo. Dus nee, het is helemaal niet raar hoor!

Volgensmij is dat juist goed. Dat betekent dat je vertrouwt met elkaar bent!

Nee hoor.

Ik denk het niet. Ik vind het juist een soort van schattig als je beiden niet echt praat en het toch niet awkward is, haha.

Oke, bedankt voor het reageren allemaal (:
Nog meer reacties?

Het is juist heel normaal hoor. + je kijkt tv dus dan kan je er moeilijk telkens doorheen gaan zitten praten:’) En dat jullie de vorige afspraakjes wel veel hebben gepraat, bewijst dat jullie ook lekker samen stil kunnen zijn, toch?:slightly_smiling_face:

Ik vind het totaal niet raar. Ik vind het soms juist fijn om even ‘stil’ te zijn met een jongen. Gewoon blij zijn dat je bij elkaar bent, zonder eeuwig gepraat. Je weet trouwens ook al dat je leuk met hem kunt praten, dus een date met weinig praat is echt niet vreemd.

Zolang het geen ongemakkelijke stiltes zijn is er niets raars aan.

nee is toch niet raar :slightly_smiling_face: als je tv kijkt hoef je toch niet constant te praten!

Het is juist een supergoed teken als het stil was, maar niet awkward!