Is dit raar?

Hee,
2 jaar geleden had ik een zomerliefde. Ik was meteen verliefd, hij zat in de caravan naast mij. Maar we waren allebei te verlegen om iets te doen. Uiteindelijk had ik zn msn gevraagd. Maar toen moest hij 2 dagen daarna weg. Hij woont in Ierland en is nu 16. Eerst hadden we nog wel contact enzo, maar dat werd toen steeds minder. Nu krijg ik nog steeds vlinders in mn buik als ik aan hem denk. En denk ik zelfs af en toe: als ik van school af ben, ga ik naar Ierland om hem op te zoeken. Is dit raar? Ik denk dat niet vaak ofzo. Het is trouwens wel dat ik hem goed ken hoor. Ik had duizende gesprekken met hem gehad op het begin.
Kus.
Bedankt voor het lezen!

Ik vind het wel gek, want je woont in nederland en hij in ierland!
het is wel leuk om hem een keer op te zoeken enzo, maar als je echt iets met hem wilt denk ik niet dat je het volhoud.
maar dat kan ik eigenlyk niet beslissen, want iedereen heeft zijn eigen manier van doen snapje. misschien dat jij het wel volhoud maar het lijkt me wel te moeilijk. :wink:

Ja ik weet dat dat dan moeilijk zou zijn. Maar ik vroeg me gewoon af of het raar is dat ik fantaseer dat als hij 18 is dat hij dan hierheen komt enzo? Hij had ook al gezegd dat hij altijd al een keer naar Nederland wou komen, haha.

tuurlyk is dat niet gek haha!
en t is toch juist leuk als hy je een keer komt opzoeken. ik snap niet waarom je je afvraagt of t gek is als je dat fantaseert haha. my lykt t juist leuk!

Okee :wink: Ja ik dacht omdat het al 2 jaar geleden is en ik al bijna geen contact meer met hem heb, dusja…

Ik vind het helemaal niet raar, maar ik zou het maar een beetje van me afzetten. Zulke lange-afstand relaties werken in de praktijk gewoon eigenlijk niet(ik bedoel, had hij nog aan de andere kant van NL gewoond, oke, maar Ierland?)…

Maar hey, a girl can dream, right? :wink: Dus nee, ik vind het niet raar. :stuck_out_tongue:

Dankje :slightly_smiling_face:

`haha een vriend van mij die woont ook in england.
die komt mij 2 keer in het jaar opzoeken en ik hem ook 2 keer.
maar, we zijn gewoon vrienden meer niet.
maar het is altijd zoo leuk.
En ja, ik ken hem ook van vakantie.

kuss.

ik ben ook verliefd op een ier (stomme uitwisselingen ook)
en zou deze voorjaarsvakantie met een vriendin naar ierland gaan. maar dat gaat niet door omdat hij te ver van het vliegveld woont en zijn ouders ons niet willen ophalen omdat ze dan moeten werken ofzo.
zwaar kut.

maar mijn punt is: ga met een vriendin naar ierland en zoek hem op!
en dan ga ik stiekem in je koffer mee. (a)

heet hij toevallig eoin :blush: ?

is niet raar, moet je doen juist! zou ik dan doen denk ik (A)

Is absoluut verre van raar :slightly_smiling_face:!

Hee, ik ben nog maar 14 dus mag nog niet met een vriendin op vakantie :wink: Dusja,
xx

Het is niet raar, maar ik zou er niet te veel op hopen dat het een vet goede relatie wordt

Maar misschien bestaan er wonderen ^-^

Nja, je moet er idd niet vanuit gaan dat het makkelijk is om nu een relatie met hem te hebben.

ja, het zou zeker niet makkelijk zijn…
maar er bestaan wel stelletjes waarbij het lukt, denk maar aan dat tvprogramma ‘‘grenzeloos verliefd’’.
ik weet niet of je nu nog contact met hem hebt?
misschien moet je dan anders eerst weer meer contact zoeken en kijken of het nog net zo leuk is als 2 jaar geleden…
(en het is niet raar om erover te denken hoor;) de liefde he… haha)

Het is niet raar, het is gewoon onhandig ^^
Als het er ooit nog van moet komen, zul je hem vast wel eens gaan bezoeken… Het is wat onwaarschijnlijk denk ik, maar dromen kan altijd!

-

UPDATE: ik had vandaag (weer) een heel gesprek met hem. en ik vertelde hem waar ik heen ging op vakantie, en hij zo dat hij daar ook wel weer een keer heen wou. en ik had toen het hotel en de plaats gezegd. en het is nog best onwaarschijnlijk, maaaar waarschijnlijk als hij nog kan boeken, enz. gaat hij daar ook heen :slightly_smiling_face: en dan zie ik hem eindelijk weer! ik weet dat het gewoon een zomerliefde blijft, wat ik vreselijk jammer vind, maar toch is het heeel leuk! YEAAAAAAAAH.
Kus.

liefde op t eerste gezicht lijkt me…
vraag eens hoe hij erover denkt?
en raar is het niet hoor :wink:
kan iedereen gebeuren toch?

ik vind het juist romantisch!
niet raar, beetje onhandig dat wel
succes! :wink: