Is dit raar?

Hee, ik vroeg me wat af, zo´n 11 maanden geleden leerde ik een vriend van mijn neef kennen, Joey. Hij vond mij leuk en voegde mij toe op msn, hij was 18 en ik 14. Ik schrok want ja, ik vond 4 jaar verschil toch wel ineens een schok omdat nooit iemand mij leuk-knap heeft gevonden en dan nu ineens wel… maargoed ik ging msnnen enzo, en ik vroeg hem verkering, hij zei natuurlijk ja. Nu zijn we al bijna een jaar samen, maar ik vraag me telkens af, is het raar dat je zo lang met je eerste vriendje hebt? Voor mij is hij de liefste, daar niet van. Maar zoveel meisjes op mijn school overdrijven altijd met, ja ik ben met die en die bezig, ik heb met die en die gezoend, en ze hebben allemaal al meer dan 3 vriendjes gehad…

Ik ben heel blij met mijn vriendje maar soms denk ik dat ik er raar mee aangekeken word omdat het mijn eerste vriendje is, en dan zo lang…

Tuurlijk is dat niet raar! Trek je maar niks aan van iedereen die het raar vind, want er is niks raars aan hoor :3

boeiend?
als jij maar gelukkig met hem bent…

Dat is toch juist goed? Ik denk dat die meisjes stiekem allemaal jaloers op jou zijn! Ik zou er trots op zijn als ik jou was :slightly_smiling_face:.

+ ik heb 8 maanden gehad met mijn eerste vriendje.

Eh, nee?
De moeder van mijn vriend leerde haar man kennen toen ze 13 was, toen kregen ze ook wat.
Zelf heb ik bijna twee jaar een vaste (eerste) vriend sinds mijn 16e.

Ik vind het juist kei schattig! Laat alleen maar zien dat jullie echt om elkaar geven. Tis absoluut niet raar.

helemaal niet raar, als jij glukkig met hem bent!
ik vind het ontzettend lief (:

Okee dankje :slightly_smiling_face:
Want 2 vriendinnen zeiden van ja je houd het geen week uit. En nu ben ik vaak bij m’n vriend, nouja hij bijna altijd bij mij enzo… en ik doe heel weinig met m’n vriendinnen maar school begint voor hem weer bijna en ik ben bang dat hij vaker met meiden uit z’n klas ergens heen gaat dan met mij ofzo, we wonen in Den Bosch maar hij zit in eindhoven op school enzo.
Daar huil ik wel vaak om, ik vertrouw hem echt wel alleen die meisjes niet :frowning_face:

tegenwoordig lijken de normale dingen raar, en de rare dingen normaal
als je snapt wat ik bedoel…

Heel veel mensen zeggen dat het niks uit maakt, maar volgens mij is dat niet helemaal waar. Je vriend is 18/19 en jij een jaar of 14/15 en dan is de kans groot dat hij een heel ander idée heeft van een ‘lange relatie’ omdat hij al dichter bij de leeftijd is dat hij zich wil settelen. Jij hebt al je tienerjaren nog voor je en misschien krijg je er later wel spijt van dat je je zo vroeg al voor lange tijd een vriend hebt gehad. (misschien ook niet) Als je jong bent vind ik dat je je vrijheid verdient en een vriendje neemt soms best veel verantwoordelijkheid met zich mee, en ik vind het (persoonlijk) zonde om daar in al die tijd naar te moeten opleven op jou leeftijd (ook mijn leeftijd). Maar natuurlijk zijn vriendjes op z’n tijd heel leuk en een lange relatie kan ook fijn zijn. Dus jij bent denk ik zelf degene die dat het beste kan beoordelen. Ik vind wel (en dan heb ik het niet over jou) dat sommige meisjes te weinig aan hun zelf denken op dat gebied en soms hun vrienden of zichzelf te snel op zij zetten voor een vriend.

-Sorry voor de omvang van mijn psychiatrische geleuter ;$

Ja dat is ookwel zo, m’n vriend vind het heeeeel moeilijk als hij niet bij me kan zijn, en hij kan snel aggressief worden ivm zijn verleden, ik vind hem superleuk, ik wil hem ook echt niet kwijt, en ja dat ik vrijheid nodig heb denk ik soms ookwel aan, maarja waar is het goed voor. Ik bedoel ik kan het uitmaken, met 100en jongens zoenen, maar dan krijg ik niks meer met m’n vriend… dat is zonde. De school begint en dan wilt hij zelf ook tijd voor zijn school en vrienden, en mij. Het zelfde als wat ik dan heb, dus dan is het ook weer meer verdeeld zegmaar.

-

hoelang zijn jullie dan al samen:)>?

Wow okee haha. Dankje ja dat doe ik ook :slightly_smiling_face:
Maar mensen van mijn school zijn allemaal van die eh ja… sletjes zegmaar, ze zijn wel aardig, sommige… alleen ze doen echt vanalles met elke jongen

Waarom zou dat raar zijn, jij hebt een vaste relatie en hun hebben om de maand zeker een ander, hun doen stoer omdat ze met die en die laast hebben gezoen, maar je hoeft je er echt niet voor te schamen! Als je maar gelukkig wordt toch!

Jij hebt geluk dat je meteen raak hebt, haha, dat is toch alleen maar goed? :grinning:

Dat is juist heel bijzonder. Trek je alsjeblieft niets aan van wat andere zeggen joh! Als jullie van elkaar houden, ja daar gaat het om! Dát jullie van elkaar houden!

Het is toch mooi dat je gelijk de jongen vind waarmee je lang samen kan zijn!

ik vind dat heel erg zonde omdat er zoveeel meer is in de wereld dan 1 jongen, en het leven is al zo ontzettend kort… maarja als jij daar anders over denkt kan dat natuurlijk ook he:p