Is dit raar?

Hee,
Sorry voor de onduidelijke titel, maar ik wist niet goed wat voor titel ik kon geven!
Maar ik vroeg me dus af of het raar is om contact met een jongen te zoeken via hyves die mij niet eens kent? ;p
Ik had dus zo’n jongen op hyves gevonden en ik wou een reactie of respect ofzo geven op zijn foto, maar ik bedacht me, want dat lijkt me zo raar…
2 jaar geleden ofzo toen was ik een beetje dom bezig en had ik zo’n bericht naar zo’n jongen gestuurd dat ik even wou zeggen dat hij heel knap is en toen uiteindelijk had ik hem op msn en hyves en hij was heel aardig, andere mensen kenden hem toevallig ook en zeiden ook dat hij heel aardig is. Maar het is niks geworden ofzo, maar dan nog; hij knapte niet af.
Dus ik weet het niet eigenlijk? (ik ben in ieder geval niet van plan om zo’n bericht te sturen, haha)
xxx

als je z’n foto leuk vind kan dat toch gewoon?
niks raars aan hoor, geloof ik.;p

-

Ja dat is wel zo…
Nog meer mensen?

Ik heb geen hyves.
Up.

Dankje voor de up!

Het kan wel denk ik, ik kreeg laatst ook ineens een respect van iemand die ik niet kende, ik dacht wel van huh okee o.o maargoed die gast heeft verder ook niks achtergelaten ofzo

Okee dankje!
Nog iemand?

Een vriendin van mij heeft op die manier 2 van haar vriendjes leren kennen!
Al waren ze niet heel knap. Maar toch, het heeftbij haar wel gewerkt!

Okee dankje! :slightly_smiling_face:
up

Respect zou ik niet doen, dat werkt bijna nooit. Als ik respect krijg van vreemden denk ik huh,naja,oke ipv terugkrabbelen. Een reactie of krabbel kan je wel proberen, waarom niet? Het is niet raar tegenwoordig, al vind ik het wel minder dan real-life.

ik had iemand een respect gegeven, en kreeg niets terug 0.0
teleurstelling. hehe, maargoed.

@DeRozeAnus: Ja het is idd wel minder, maar hij zit niet bij mij op school ofzo dusja ik zie hem nooit ;p Maar woont best dicht bij dusja!

Nee dat is niet raar =)
k heb ook wel wat mensen via hyves leren kennen
en heb die nu ook op msn, gewoon gezellig kletsen, meer niet eigenlijk…

Okee dankje!

Hahahahaha.
gewoon doen.
Ik heb ik een vriend van een vriend van me. Nog nooit in real gezien
Iemand die ik ook erg knap vond, respect heb gegeven en pats boem, zo uit de wereld van het holly cyberspace gebeuren.
Wat word de wereld toch mooi.

respect geven is toch niet raar ik geef zo vaak een respect aanmensen waarvan ik de foto leuk vind, maar die ik mischien niet echt ken?

Okee dankje! Ik heb een reactie achtergelaten =)

Laat ons weten als hij van zich laat horen! :grinning:

Ik krijg ook wel eens respect van mensen die ik niet ken,
Nouja maakt mij niet uit, zelf doe ik het niet, maar ik vind het niet raar eigenlijk.