Is dit raar?

Het is nu een jaar uit met m’n ex en ik heb wel eens met andere jongens gezoend enzo en er is ook een jongen en die wil met me gaan afspreken en alles enzo en hij zegt dat hij me leuk vind (heb hem 1x op een feest gezien en met hem gezoend en voorderest niet echt gepraat) maar ik heb daar helemaal niet zoveel zin in want ik heb helemaal nog geen zin in een relatie, ik zit ook nog steeds beetje met iemand in mijn hoofd waarmee het toch niks kan worden op dit moment.

Waar het dus op neer komt, een jongen wil met me afspreken en relatie enzo en spamt me best vaak op snapchat en whatsapp en ik vind dit best irritant ant heb nog niet zoveel zin in relatie (ben 14,5) is dit raar, en is dit niet zielig voor hem dat ik even niet toe ben aan een relatie?

X (alvast bedankt als je je mening wil geven)

Natuurlijk is dat niet raar. Ik vind het veel raarder dat je al op je 13,5 een vriend hebt, dat je al zoent en naar feesten gaat. Dat vind ik veel raarder dan geen zin hebben in een relatie.

Praat met hem hierover ?
En ja, misschien kwetst je hem hiermee, maar dat is beter dan valse hoop geven toch ?
Doe het gewoon rustig aan.