Is dit raar?

Nou ik vind dus een jongen leuk die ik eigenlijk alleen maar ken van whatsapp en een beetje cammen etc. en hem 2x bezoeken op stageplek, is dit raar?

Ik ben 14 en hij wordt zaterdag 16. Hij zit niet bij mij op school en woont ongeveer 12 km van mij af. Ik ken hem door een vriendin. (is familie)

Uhmm ik heb aan hem verteld dat ik hem al een tijdje leuk vond… Hij reageerde met hoellang? en verder ging het gesprek over hoellang al maar dat wist ik niet. Mijn vriendin heeft aan hem gevraagd over of ik het al had gezegd en over wat hij van mij vond. Hij zei dat hij mij alleen van whatsapp kende. Is het dan raar in zijn ogen dat ik hem leuk vind?

Hij zei trouwens dat hij het wel knap vond dat ik het lef had om het te zeggen en dat iemand anders hem smiddags had vertelt dat weer iemand anders hem ook leuk vind (dus viavia). Maar kijk hij reageert nu soms heel raar en ik wil hem van de ene kant niet meer tegenkomen. Maar kan iemand mij helpen.

Is niet raar. Liefde op het eerste gezicht! Of gewoon een klik… Had ik ook met de jongen waar ik nu mee bezig ben. Ik kwam hem tegen voor t eerst en werd direct warm en dacht steeds aan hem terug…

Ja bij hem vond ik hem vanaf het begin er al leuk uit zien etc. en toen gingen we whatsappen en hij was fcking aardig altijd leuke gesprekken. En met videobellen gaat ie altijd raar doen (gek zingen) en ja gwn zijn innerlijk is ook zo leuk. Maar ik weet niet hoe ik hem dit uit moet leggen.

Btw ook al zeg ik iets raars ofzo hij zegt dan weer heel aardig geeft niet etc. Maar ik ben dus niet de enigste die hem leuk vind.