is dit raar? of klinkt het bekent?

hallo! :3

ik ken een jongen van kleins af aan. eerst vond ik hem nix. altijd ruzie op basisschool enzo. nu op middelbare zijn we dikke vrienden. maar: toen in eens bleek dat hij mij leuk vond :open_mouth: ik had dat niet verwacht: maar ik vond hem opzich wel aardig enzo. maar wou het wel een kans geven. want ik was niet smoor ofzo.
we hebben nog niet echt 'officieel’verkering zegmaar. maar we spreken wel af en zoenen. maar eerst na heel veel lief praten op msn en in het echt keek ik elke x naar uit om hem te zien enzo. en zowiezo elke maandag avond zag ik hem. maar we hadden toen ineens heel veel s’avonds afgesproken en ik stond te popelen om hem te zien. maar na de laatste x dacht ik: naja ik heb het nu wel gezien denkik. en ineens was het vuur gedoofd. terwijl ik echt normaal gesproken elke x aan hem dacht enzo. en nu lijkt het alsof ik nix meer voor hem voel en dat we gewoon vrienden zijn. van zijn kant komt het nog wel. maar ik vraag me af of jullie ook zo snel van gevoelens voor een jongen kunne wisselen?
k hoop op reacties en tips (A)
x

Ik heb geen idee.
Ik heb 5,5 maand met mijn vriend
& Elke keer als ik hem zie ‘my heart skips a beat’
over hem gesproken, hij komt net binnen! :grinning:

Misschien is het wel zo eerlijk om hem dit te vertellen, dat je het gewoon niet weet. Maar ik zelf denk wel dat gevoelens zo snel kunnen veranderen, of in iedergeval wat je dacht dat gevoelens waren.

^ Dat precies.

ik heb ben gister gestopt met die jongen. ik vond dat wel zo eerlijk. want ik weet dat hij meer zijn best doet als ik. en dat ik gewoon het idee met een jongen geweldig vind. maar ik dus niet echt iets voor hem voel. en ik hoorde dus dat toen hij uit was met zn vrienden dat een meisje hem wou zoenen. maar dat hij weigerde omdat hij dat niet eerlijk vond tegen over mij omdat wij ‘iets’ hadden. (niet eens echt verkering dus.) en dat vond ik eigelijk vreselijk lief dat ie dat doet om mij! want hij had net zo goed kunne zoene en nix kunne zegge. maar zijn vrienden vinden dus nu ook dat hij er op achter uit ging door mij… dus heb ik maar tegen hem gezegt dat ie maar beter wel kan gaan zoene enzo en een beter meisje kan gaan zoeke, want hij verdient dus veeeel beter. dat zei ik dus achter msn… toen ging hij slapen ik was nog ff online…toen kwam hij weer online en zei dat hij beetje emotioneel was door dit liedje: drake- find you love. dus ik ging vandaag luisteren. en ik merk nu pas hoe pijnlijk het is :S oeff ik dacht dat ik nix voor hem voelde…of ik ga gewoon kapot van de medelijde of ik voel wel iets voor hem… love sucks! ben helemaal confused …

Oooh meid ik heb dit ZO vaak!
echt waar, mijn gevoel veranderd zo’n 10 keer op een dag!
de ene dag denk ik van ik vind hem geweldig! en de volgende dag vind ik hem helemaal niks meer, wat gebeurd er dan: ik ga gemeen doen, niet echt leuk doen, hij vind mij niet meer leuk, ik vind hem wel weer leuk, ik wil hem terug, hij vind mij weer leuk, ik vind hem niet meer leuk

Maarja ik heb waarschijnlijk ook last van stemmingswisselingen door mijn ADD.
Het is iniedergeval heeel vervelend.

Trouwens: het is uiteindelijk bij mij op een punt gekomen dat hij het niet meer wil goedmaken, en geloof me ik was er echt kapot van want het was mijn schuld!!

Ik heb het er wel eens met mijn psycholoog over gehad en vogens haar lag het er wel eens aan dat als ik iets had, het niet meer hoefde. en als ik t dan niet meer hoef, wel weer wil hebben. Ik kan niet met, maar ook zeker niet zonder. Ik heb geprobeerd die middenweg te vinden eigenlijk, maar dit niet gelukt. Hopenlijk gaat het de volgende keer wel beter.