hallo! :3
ik ken een jongen van kleins af aan. eerst vond ik hem nix. altijd ruzie op basisschool enzo. nu op middelbare zijn we dikke vrienden. maar: toen in eens bleek dat hij mij leuk vond ik had dat niet verwacht: maar ik vond hem opzich wel aardig enzo. maar wou het wel een kans geven. want ik was niet smoor ofzo.
we hebben nog niet echt 'officieel’verkering zegmaar. maar we spreken wel af en zoenen. maar eerst na heel veel lief praten op msn en in het echt keek ik elke x naar uit om hem te zien enzo. en zowiezo elke maandag avond zag ik hem. maar we hadden toen ineens heel veel s’avonds afgesproken en ik stond te popelen om hem te zien. maar na de laatste x dacht ik: naja ik heb het nu wel gezien denkik. en ineens was het vuur gedoofd. terwijl ik echt normaal gesproken elke x aan hem dacht enzo. en nu lijkt het alsof ik nix meer voor hem voel en dat we gewoon vrienden zijn. van zijn kant komt het nog wel. maar ik vraag me af of jullie ook zo snel van gevoelens voor een jongen kunne wisselen?
k hoop op reacties en tips (A)
x