Is dit raar?(Broer&Zus)

Ik zit hier een beetje mee dus ik moet het kwijt
ik heb een vriendin die ik nog niet zo super lang ken
maar zij is dus…heel erg close met haar broer zeg maar,
Hij knuffelt haar…super vaak…en zoent haar soms op de mond(niet echt zoenen maar 1 seconde kus)
zij zegt ook dat hij haar beste vriend is…
ze doen ook veel dingen samen en zitten vaak bij elkaar op de kamer.
Haar ouders heeft ze niks aan zegt ze en dat is altijd zo geweest ze zijn erg druk met werk ofzo daarom is ze zo close met haar broer omdat ze altijd bij hem terecht kan…
Maar misschien komt dat omdat ik uit een gezin kom waar nooit echt veel geknuffeld enzo werd…
maar ik vind dit een beetje vreemd…
mijn vraag is dus vinden jullie dit normaal?
Ik durf niet echt tegen haar te zeggen dat ik het raar vind want ze is namelijk heel erg aardig…
en misschien vind ik het raar omdat ik niet echt uit een ‘‘warm gezin’’ kom…maar ik vind het allemaal zo…niet broer en zus achtig…
Ik vind dat ze zo fysiek met elkaar zijn een beetje raar
maar misschien is het gewoon een normale broer-zus relatie
dus sorry als ik me aantstel.

Nee.

Zeg maar niks tegen haar want er is niks raars aan. Een kusje is nu niet bepaald fysiek. Is normaal als familie dat doet.

Eigenlijk kan ik niet zo goed begrijpen hoe mensen dat raar kunnen vinden. Ik vind het niet meer als normaal ald je dat doet met je ouders,broers,zussen.

Ik vind het eigenlijk net iets te close, maar het kan wel.

Nee, ik ben ook zo close met mijn broertje en zusje hoor. Of ik moet al abnormaal zijn :’)

Helemaal niet raar, is toch juist fijn als je een goede relatie met je broer hebt?
Nouja, het ligt ook wel een beetje aan de leeftijd, ik bedoel, ik zou als ik een broer van 18 ofzo had, hem geen kus meer op z’n mond geven.

ik ben daar alleen maar jaloers op. Mijn relatie met mijn broer is alleen maar strijd. Ik vind het alleen maar mooi dat een broer en zus zo’n relatie hebben.

Ik vind het wel raar hoor…
Ik heb ook een goede relatie met mijn broer, maar dat zou ik echt veelste ver vinden gaan.

Vind het niet raar. Alleen die kus op de mond zou ik nooit doen.

Ik vind het niet raar, ondanks dat ik niet zo’n band heb met mijn broertje (we spreken elkaar niet echt, we hebben gewoon niet veel te zeggen). Juist hartstikke fijn voor haar, het zal bij haar nooit raar worden tussen haar en haar broer als ze elkaar echt nodig hebben.

Ik knuffel en kus mijn familie dus echt nooit en het is dus ook niet mijn definitie van “normaal”, maar als ik bij anderen kom waar er thuis wel zo met elkaar wordt omgegaan, vind ik dat ook echt niet abnormaal. Het is gewoon “anders”, maar ach, dat maakt toch niet uit?

Inderdaad. Ik heb drie broers waarmee ik allemaal heel goed kan opschieten, maar we zijn fysiek niet zo close. Zou het ongemakkelijk vinden :’)

ik vind het wel beetje raar als je vriendin jou broer gaat loppen kussen
gewoon een x met je broer over praten over hoe hij tegen jou vriendin aan kijkt

Ik vind het niet zo raar, kan het zelf goed met m’n broers vinden, al kussen we elkaar niet op de mond ofzo. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dat doen, dus ik denk dat het gewoon even wennen is voor je.

Huh jij moet eens wat beter lezen (:
Ik vind het niet raar, ze kussen toch niet echt het is gewoon een kusje op de mond.

Haar vriendin kust haar eigen broer - niet die van de TS. :stuck_out_tongue:

:’) Je leest niet goed?

@Lovet en @safie123
Volgens mij snappen jullie het alle 2 niet, Het gaat volgens mij om die vriendin en haar broer.

dit vind ik dus ook :slightly_smiling_face: ik houd wel van mijn broer maar ik wil hem zeg maar niet 10x per dag knuffelen :’) toen ik 3 ofzo was deed ik dat nog wel is…
maar omdat hun al zo oud zijn(okay niet oud maar in die zin van dat ze nog zoiets doen) 17 & 20…had ik een beetje zoiets van okay :confused:
ik denk dat ik er misschien nog even aan moet wennen…
ik was alleen een beetje bang dat het misschien op zo’n leeftijd perongelijk uit de hand kan lopen…maar ik overdrijf waarschijnlijk :slightly_smiling_face: