Is dit ook masturberen?

Eerlijk gezegd : Ik vinger nooit met mijn vingers. Dit voelt niet aangenaam, het doet zelfs pijn als ik met mijn hand over mijn onderste wrijf, hoe nat ik ook mag zijn. (komt door mijn overgevoeligheid).

Maar wat ik wel doe : ik ga op mijn zij liggen, steek een deken tussen mijn twee benen, en wrijf dan zo heel zachtjes ertegenaan. Ik hou ook altijd mijn onderbroek aan. Want wanneer ik mijn onderbroek uitdoe en zou wrijven, voelt het al niet meer zo goed (door mijn overgevoeligheid).

Ik weet dat dit niet echt de ‘standaard-manier’ is, en misschien vinden jullie dit wel raar, maar dit is de enige manier waarop het goed voelt en ik geen pijn krijg door mijn overgevoeligheid, ik vind het fijn op de manier waarop ik het doe. Ik voel geilheid wanneer ik dit doe, en denk ondertussen ook aan seks. Ik doe dit toch wel meerdere keren per week.

Maar ik vraag me af of dit ook eigenlijk (een vorm van) masturberen is, aangezien mijn vagina niet echt direct contact met iets heeft? Ik geloof dat ik nog nooit klaargekomen ben, anders zou ik het, denk ik, wel weten? Maar toch geeft het me altijd een fijn gevoel wanneer ik dit doe.

Nee dit is compleet abnormaal, ik zou wortels gebruiken.

Nee hoor meis. Alles wat je doet om ‘jezelf te plezieren’ (haha gosh) is masturberen. En als je denkt dat je nooit bent klaargekomen dan is dat ook zo, anders zou je het namelijk wel weten! xx

Het is een vorm van masturberen, ik heb het ook wel eens met dekens gedaan tussen de benen en ben klaargekomen.

Dubieuze naam bij dit bericht :’)

Anyhow, er zijn geloof ik wel meer meiden die dat zo doen.

Je voelt het wel als je klaar komt hoor.
Dan hoef je echt niet meer verder te gaan, dat heb je zelf wel door.

Iedereen heeft z’n eigen manier, het is heus niet raar!

Ja dit valt ook onder masturbatie

Of je kan iets van een mini vibrator kopen of via internet. Proberen kan altijd :flushed: want die zijn geloof ik niet zo heel duur, en mocht het niet lukken, gewoon op de manier (blijven) doen wat je zelf nice vind :wink: