is dit ons breekpunt?

hey,

ik ben al wat maandjes bezig met een schat van n jongen.
pas was ik jarig en vroeg hij me of ik a,s zaterdag mee wilde naar de verjaardag van een vriendin van hem.
hij zou meerijden met een een andere vriendin (sanne)
natuurlijk zei ik jaa
maar toen ik vandaag vroeg hoelaat het begon zei hij dat hij en sanne niet zo lang blijven en daarna nog een drankje gaan doen bij vrienden in een dorpje heel dicht bij hun dorp.
eigenlijk vroeg hij me niet echt mee daarnaartoe maar ik had toen t idee dat dat wel gwn zo was en vroeg of hij me daaarna thuis kon afzetten
hij zij dat ik dat maar even aan sanne moet vragen want die rijd
toen ik dat vroeg zei ze dat ze dan heel erg om moet rijden wat ook klopt
eerst naar de verjaardag van dat meisje ( in mijn plaats)
daarna naar die vrienden en dan weer naar mijn plaats
dat is zn 40 min in totaal
toen vroeg ik dus aan die jongen wil je eig wel dat ik meega naar die vrienden en dat negeerde hij
wat moet ik nu doen?

xxx

Ten eerste moet je even je gebruikersnaam veranderen omdat iedereen je nu op kan zoeken.
Ten tweede zou ik me niet zo druk maken. Waarom zou hij je niet meewillen als zij zegt dat ze om moet rijden? Dat heeft niets met hem te maken in mijn ogen.

O ja en praat dan gewoon in het echt in plaats van via whatsapp (wat ik in dit geval vermoed), dan kan hij je niet negeren.

kan je niet blijven slapen bij hun?

Ik denk niet dat zoiets kleins jullie breekpunt kan zijn…

Als je dit al als een mogelijk breekpunt ziet, succes dan als je voor hetere vuren staat. :")

Laatste tijd zijn er echt veel accounts met voor en achternaam. :’)

Maar OT: Jongens reageren wel vaker niet, zou gewoon wachten tot je hem in het echt weer ziet.

Waarom ga je dan niet alleen mee naar die verjaardag als dat toch in jouw plaats is?

Als dit al een breekpunt is dan zou ik niet verdergaan met deze relatie. Hij kan er niets aan doen dat dat meisje niet om wil rijden, toch? Dus wat heeft dat ermee te maken dat hij je niet mee wil hebben?

Uh als ik jou was, had ik bedankt voor die verjaardag hoor. Veel te veel gedoe.

Ik zou dit inderdaad zeker niet zien, ik kan het me goed voorstellen dat de bestuurder van de auto niet zo ver wil omrijden, dat is dan niet perse omdat ze jou niet mag maar gewoon omdat 40 min extra rijden echt best veel geld kost.