Is dit oké van hem?

Hoihoi,

Ik zal even vanaf het begin beginnen. Ongeveer een maand geleden werd ik uitgenodigd door een vriend, ik noem hem even C, van een vriend (J) van me om te komen ´chillen´ bij hem. Samen met 3 andere vriendinnen hadden we al 1 keer eerder met die groep afgesproken, ongeveer zo 4 meisjes 4 jongens. Dus ik besloot om te gaan, en het was heel gezellig! Op gegeven moment wilde de helft waterpijp gaan roken, maar ik en 2 anderen besloten dat niet te doen en niet mee naar buiten te gaan, dus wij bleven binnen. C ging wel naar buiten. Na een tijdje kwam C terug naar binnen en vroeg of ik meekwam naar buiten, omdat ie alleen zat en de rest wel iemand had. Nou, ik wilde geen spelbreker zijn en ben toen ook naar buiten gegaan en bij hem op schoot gaan zitten. Het was toen nog steeds heel gezellig. Na een tijdje vroeg hij of ik mee wilde schommelen buiten, en ik twijfelde, maar ben uiteindelijk mee gegaan. De reden daarvoor was dat ik anders alleen bij die vriend van mij, J, moest gaan zitten, die ik een maand daarvoor nogal pijnlijk had afgewezen, dus wilde ik de awkwardheid vermijden. Nou je raad het al, dat schommelen liep uit op zoenen. Hierna voelde ik me heel erg gebruikt, omdat nouja, ik had gedronken en hij ook, maar nog belangrijker: hij is een beetje een player. Toch appte C me de dag erna, en ik dacht dat het niet kwaad kon om te reageren, dus ik reageerde, waar vervolgens een oppervlakkig gesprekje uitvloeide. Het volgende weekend zou hij, C, naar hetzelfde feest gaan als ik. We zagen elkaar daar en op de een of andere manier viel ik voor de blik waarmee hij me aankeek. Ook die avond was het weer gezellig. Hierna hebben we natuurlijk nog wat geappt, maar ik was nog een beetje voorzichtig omdat ik er geen vertrouwen in had (hij is nogal een fixer, zie je). Ik had het er met vriendinnen over gehad. Eentje was verbaast dat hij me appte, omdat hij dat normaal nooit deed met de meisjes waarmee hij had gezoend, en ze was er dus wel lichtelijk zeker van dat hij me zag zitten. Een andere vriendin liet me het gesprek zien dat hij en zij hadden gehad, nadat hij haar geappt had om te vragen waarom ik dacht dat hij een player was. In dat gesprek had hij min of meer toegegeven me leuk te vinden en wel te willen kijken waar het zou eindigen. Kort daarna zei hij ook tegen mij dat als ik hem een kans zou geven en we af zouden spreken, dat hij er vol voor zou gaan. Nou, 2 weken later zag ik hem weer op een feest, en ook toen kon ik niet om hem heen. Ik begon er eigenlijk steeds meer vertrouwen in te krijgen, en stiekem vond ik hem ook wel een beetje leuk. Tot gister. Toen zag ik hem weer met uitgaan. Op het begin van de avond kwam hij al naar me toe. We gingen naar buiten. Ik was met 1 andere vriendin, A, en hij met 1 vriend. Die hebben we toen aan elkaar gekoppeld en zijn samen weggelopen. Ook toen was hij weer heel lief. Maar, op gegeven moment liep hij gewoon zomaar ineens weg bij me, en toen dacht ik ja jezus, dan ga ik hier niet wachten, en ik liep de tent weer in. Toen ik mijn vriendinnen weer gevonden had, heb ik ze mee naar buiten genomen, omdat A nog met die jongen was. En daar was C ook weer. Toen gingen we met de hele groep weer naar binnen en heb ik C niet meer echt gezien, totdat ik hem buiten opeens met een ander meisje zie zoenen. Ik had niet de ballen om er naartoe te lopen, dus ik bleef staan. Toen we later op de avond hem weer zagen zoenen met nóg een ander meisje, is een vriendin van me naar hem toe gelopen en die heeft hem even verteld wat voor klootzak hij is. Again, ik wilde hem niet eens aankijken en ben doorgelopen. De hele verdere avond is hij langs me heen gelopen, heeft blikken op me geworpen, maar liep gewoon verder. We hebben niks meer tegen elkaar gezegd. Op dit moment weet ik niet wat ik moet doen. Dit was dus gisteravond, en hij heeft niks meer laten weten. Ik weet dat ik het misschien beter kan laten voor wat het is, maar ik heb toch de vraag: als het nog maar een maand een beetje speelt, is het dan erg dat hij met anderen zoent? Of maak ik hier nou een te groot probleem van?

Als ik mijn verhaal zo lees lijkt het eigenlijk niet echt een probleem, haha, maar het voelt toch zo groots.

Wat vinden jullie hiervan?

Je zegt zelf dat hij een player is en hij heeft gisteren mooi bewezen dat je gelijk had dus ik zou het laten voor wat het is. Dat ‘ik vind je leuk’-verhaaltje zal wel niet zo gemeend zijn als hij 2 andere meiden op dezelfde avond zoent, dat is echt niet ok nee. Wel echt heel rot van hem

Nja, ik lees wel vaker dat als het pas een maandje is dat de meesten dat dan doen, dus ik weet het niet zo goed. :bored:

Dat is waar, maar toch niet als jij er ook bent? Dat vind ik vaag

Ik zou het niet kunnen aanvaarden. Als hij echt iets met jou zou willen, zou hij niet gaan zoenen met andere meisjes en al zeker niet waar je bij bent. Ik zou hem laten gaan, want hij is duidelijk niet klaar voor een echte relatie

Ik denk dat als hij echt voor jou zou willen gaan, en jou echt echt leuk vind, dat ie dan niet met andere meisjes had staan zoenen. Dat doe jij toch ook niet bij hem? Stom van hem!

Gisterenavond heeft inderdaad bewezen dat het een player/fixer/whatever is, zoals Akua zei. Maar je komt vast nog wel veel leukere jongens tegen!

Bedankt allemaal ! Jullie bevestigen m´n gevoel hier wel mee haha. Ik laat het maar inderdaad, gelukkig is ie binnenkort van school af en hoef ik hem nog paar een paar weekjes in de gang tegen te komen :cold_sweat:

Ik vind niet dat hij iets fout heeft gedaan. Jullie hadden niets serieus.

@ garapoesje: hij zegt tegen haar dat hij er volledig voor wil gaan als zij hem een kans wil geven. Dan lijkt het mij toch dat hij aangeeft aan haar dat hij iets wil beginnen met haar…

Hij heeft die avond op het begin nog aan me gevraagd of ik nou iets wilde afspreken, daarna is ie met anderen gaan zoenen, idk haha

Dit sowieso. Hij mag nog steeds doen wat die wilt aangezien jullie nog niks hebben. Maar ik ben wel van mening dat als hij je leuk vond hij heel de avond wel bij jou in de buurt was geweest en jou zou zoenen ipv andere meiden. Dus lekker laten lopen.

Ik vind het niet kunnen hoor. Ik zeg niet dat hij iets fout heeft gedaan, jullie hadden nog niets officieels, maar ik zou hem niet meer zo vertrouwen, het klinkt als een player. :rage:

Ja inderdaad. Wat hij doet is echt niet oke

Is het oke? Ja feitelijk wel. Maar ik zou niet verder met hem gaan.

Als je onder invloed bent van alcohol en je hebt geblowd, dan doe je zoiets ook al sneller zonder erover na te denken, of niet? Of ben ik het nou aan het rechtpraten hahaha

Hij mag het in principe doen, maar ik zou nooit iets met zo’n willen beginnen

Ja, in principe hebben jullie niks toch? Toch zou dit voor mij een mega afknapper zijn.

Natuurlijk ‘mag’ het, want hij heeft geen relatie. Maar dan maakt hij wel direct heel duidelijk hoe hij jou ziet, blijkbaar toch niet belangrijk genoeg om níet met anderen te zoenen zolang hij nog vrijgezel is.

Persoonlijk? Ik vind het een klootzak. Je verdiend beter!

Ligt een beetje aan jezelf denk ik of je het erg vind of niet? Ik persoonlijk zou het wel een afknapper vinden, zeker omdat je er zelf bij was. Wel onduidelijk allemaal zeg, eerst zeggen dat hij er voor wilt gaan en daarna weer player gedrag, bahhh :frowning_face: