Is dit normaal?

Ik zat vandaag in de les scheikunde, en ineens zegt een vriendin tegen me: “Moet je kijken wat je vriendje tegen me zegt!’’. Dus ik kijken, hij had dus tegen haar gezegt: ‘‘Je bent best wel een knap meisje’’. Die vriendin zei dat ik het hele gesprek mocht lezen, hij zei dingen tegen haar als ''Leuke foto” en "Zal ik naar je toe komen?’’ (Omdat ze alleen naar huis moest fietsen). Die vriendin van mij antwoordde daarop dat hij niet hoefde te komen, hij zei toen: ‘‘Als ik wel moet komen zeg je het he?’’ Ik voel me hier best kut over, want ik zie dit toch echt als flirten… Is dit normaal, of heb ik een reden om boos op hem te zijn of wat dan ook…

Praat met je vriendje. Geef aan dat jij het niet zo leuk vind. Maar neem alles niet te zwaar op. Weet niet hoe oud dat jullie zijn en hoelang t al aan is…

nee tis niet normaal :slightly_smiling_face:

Ik heb al met hem gepraat, hij zei dat het niet waar was… Toen heb ik hem verteld dat ik het zelf gezien heb. Toen zei hij dat zijn vriend dat zei…

Ik zou eens goed met hem praten, want als hij t ontkent of de schuld op iemand anders steekt zegt denk ik wel genoeg…

Nee dit is niet normaal.
Zou eens goed met hem praten.

Nee dit is echt niet normaal, vooral dat verhaal over de vriend etc.

Eerst zeggen dat hij niets gezegd heeft, en daarna zeggen dat het z’n vriend was?
Iets zegt me dat hij niet de waarheid verteld, maar oordeel niet te vroeg.
Het is in ieder geval dus niet normaal, maar dat had je waarschijnlijk al door.

Hij flirt erop los met je vriendin én liegt erover? Klinkt als foute boel!

Wie steeds zijn verhaal veranderd liegt. Ik zou het niet vertrouwen. Ga eens een goed gesprek aan want dit kan natuurlijk niet…

Wees in ieder geval heel blij met zo’n vriendin dat ze het meteen tegen je zegt! Want uit ervaring weet ik dat er ook andere types zijn die dat gewoon niet doen.

Ik zou niet geloven dat het van een vriend komt, ik snap dat je je rot voelt. Maar als hij serieuze interesse gaat tonen in andere meisjes lijkt het me wel duidelijk.

Ik vind hem een sukkel en ik geloof hem niet. Ik vind het niet eerlijk tegenover jou. Wel heel tof van je vriendin inderdaad.

als hij nou had gezegt , ja heb ik gedaan en het was vriendelijk bedoelt dan was het goed, maar het feit dat hij zegt het is niet waar en vervolgens dat het zijn vriend was zegt dat hij niet te vertrouwen is.

Bedankt voor de reacties, nu is het ook nog eens zo dat hij al eerder met haar praatte. Toen zei hij dingen al ‘‘Je bent wel lief!’’ enzovoort. Ik heb toen tegen hem gezegt dat ik dat niet leuk vond, hij antwoordde daarop: ‘‘Ik zal niet meer met haar praten, en geloof me ik vind echt alleen jou leuk’’. Terwijl hij nu dus weer met haar praatte…

Hij liegt tegen je, dat zou ik persoonlijk sowieso al niet pikken.

Spreek hem erop aan…

Precies. Vooral omdat het overdag is dus meefietsen is totaal niet nodig, en hij meerdere dingen zegt. Goed dat je vriendin dit liet lezen :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook tegen hem gezegd, alleen nu doet hij alsof het allemaal mijn schuld is. Dingen zeggen zoals; ‘‘Ik voel me zo kut.’’ En ‘‘Ik had het niet zo bedoeld, ik weet niet waarom ik het deed. Ik zal het nooit meer doen’’

ik zou eens met hem gaan praten, dit is niet normaal en verdien je gewoon niet. wat als hij nou echt vreemd zou gaan met je vriendin, dat zou ik niet zomaar kunnen laten liggen. ik zou zeker voor duidelijkheid zoeken, dat lucht zeker op. en als hij je wel ‘‘bedriegd’’ dan is hij jou niet waard! zat jongens die wel te vertrouwen zijn :wink: