Tja, met die vraag zit ik eigenlijk een beetje. Het zit namelijk zo:
Met school moet ik samen met drie andere jongens een dansfilmpje maken, er moet ook een verhaal in zitten. Nu hebben wij dus het verhaal dat aan het eind van het filmpje het meisje en de jongen bij elkaar komen, en ik speel dus het meisje. Het is de bedoeling dat we op het eind dan een kus geven, maar aangezien ik een vriend heb vind ik dat nogal raar om te doen. Ik legde het probleem aan mijn vriend voor, en die vertelde dat hij daar geen probleem mee had. Ook omdat hij dat blijkbaar ook wel eens doet. Gewoon, een goede vriendin vriendschappelijk op de mond kussen.
Net zoals afgelopen zaterdagavond, een meisje die hij stiekem wel een beetje adoreert gaf hem een zoen op de mond. En hij gaf er een terug. Dit vertelde hij me achteraf heel nonchalant, en ik vond het verder ook niet erg. Maar toen ik wat beter ging nadenken vond ik het toch wel weer een beetje creepy worden. Dat meisje heeft mijn vriend een hele tijd erg leuk gevonden voordat hij iets met mij kreeg. Hij zegt wel eens dat als hij dat had geweten, hij er mooi werk van had gemaakt. Want een mooi en leuk meisje is het zeker weten.
Wat vinden jullie hiervan? In principe vind ik het niet erg, maar als ik wat verder na ga denken klinkt het toch wel weer vreemd in mijn oren. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.