Is dit normaal?

Tja, met die vraag zit ik eigenlijk een beetje. Het zit namelijk zo:

Met school moet ik samen met drie andere jongens een dansfilmpje maken, er moet ook een verhaal in zitten. Nu hebben wij dus het verhaal dat aan het eind van het filmpje het meisje en de jongen bij elkaar komen, en ik speel dus het meisje. Het is de bedoeling dat we op het eind dan een kus geven, maar aangezien ik een vriend heb vind ik dat nogal raar om te doen. Ik legde het probleem aan mijn vriend voor, en die vertelde dat hij daar geen probleem mee had. Ook omdat hij dat blijkbaar ook wel eens doet. Gewoon, een goede vriendin vriendschappelijk op de mond kussen.
Net zoals afgelopen zaterdagavond, een meisje die hij stiekem wel een beetje adoreert gaf hem een zoen op de mond. En hij gaf er een terug. Dit vertelde hij me achteraf heel nonchalant, en ik vond het verder ook niet erg. Maar toen ik wat beter ging nadenken vond ik het toch wel weer een beetje creepy worden. Dat meisje heeft mijn vriend een hele tijd erg leuk gevonden voordat hij iets met mij kreeg. Hij zegt wel eens dat als hij dat had geweten, hij er mooi werk van had gemaakt. Want een mooi en leuk meisje is het zeker weten.

Wat vinden jullie hiervan? In principe vind ik het niet erg, maar als ik wat verder na ga denken klinkt het toch wel weer vreemd in mijn oren. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Als ik een vriend heb moet geen een meisje het in dr hoofd halen om hem op de mond te zoenen. En andersom ook niet. Voor dat dansje is het dan weer een ander verhaal, maar een meisje die hem leuk vindt/vond zou ik echt niet fijn vinden.

Nou op de mond zoenen vind ik ook niet echt normaal. als het nou op de wang was.

Als mijn vriendje dat zou doen, zou ik het zeker niet leuk vinden. Een jongen die een ander meisje een kus geeft, op haar mond. En heel toevallig vind ze hem leuk. Dat is dan zo erg nog niet, maar dat je vriend dit zegt: Hij zegt wel eens dat als hij dat had geweten, hij er mooi werk van had gemaakt. ‘’ Had ik niet gepikt, als je er geen last van hebt of er niet mee zit kan je het zo laten, anders zou ik er met hem over praten…

Ik vind het niet echt kunnen, helemaal omdat zij hem ooit leuk heeft gevonden, en hij toen ook wel iets voor haar voelde. Ik zou het er met je vriend over hebben, dat je snapt dat ze vrienden zijn en het prima vindt dat ze elkaar een kus geven als ze elkaar zien, maar dan wel op de wang en niet op de mond.

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendje dat deed, ik zou echt heel gekwetst zijn

Ik vind dat echt niet normaal. Als je een vriendje hebt zoen je geen andere, ook al is het een klein kusje. en ik zou het heeeelemaaaaal niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen bij een ander. Helemaal als die er ook nog eens zo nonchelant over doet…

Eerlijk gezegd ben ik stikjaloers. Ik vind het al niet zo’n succes als m’n vriend een knuffel kreeg van een goede vriendin, maar daar zeg ik dan niks van omdat ik het wel gewoon vind kunnen.
Maar o wee als ze hem een keer had gezoend… Nee, ik vind dat niet normaal.

voor mij zou dat echt ‘not done’ zijn… zoals hierboven, mijn haren gaan al overeind staan als mijn vriend een meisje een knuffel geeft, maar doe net of het me niet uit maakt :wink: haha

Ik vind het niet normaal… En ik ben niet jaloers type. Hou het lekker dan bij knuffel en/of 3 kusjes op de wang…

Ik weet het niet, zie hier wel vaker dat mensen als afscheid (of begroeting) een kus op de mond geven. Vriend/vriendin of niet, ze hebben er geen problemen mee. Maar waarschijnlijk zijn dat gewoon goede vrienden en is het voor hun normaal.
Maar ja, als zij hem nog leuk vind is het niet zo slim van hem.

Na jullie berichtjes gelezen te hebben ben ik er inderdaad ook over uit dat het niet helemaal klopt. Ik moet zeggen dat ik hem wel heb gevraagd hoe het dan precies ging, en hij vertelde dat zij voor hem op de tafel zat, en hem toen een klein kusje op z’n mond gaf ‘omdat ze zulke goede vrienden zijn’ (zei ze er dus bij). Dus toen gaf hij er ook een terug, vriendschappelijk. En hij legde vooral de nadruk op vriendschappelijk, want hij zei ook dat het heel wat anders zou zijn geweest als ze dicht tegen elkaar aanstonden, de hele tijd al flirtten, en toen een kus gaven. Maar alsnog…
Wat kan ik tegen hem zeggen?

Ze vind hem trouwens niet meer leuk hoor, geloof ik tenminste. Die avond heeft ze ook met een andere jongen gezoend, en dat doet ze steeds als ze uitgaat.