is dit normaal?

Ik heb een tijdje terug een vriendje gehad van 16 ik was toen zelf 13 inmiddels ben ik 14 en is het uit met hem. Hij was altijd heel voorzichtig metme en deed niks wat ik niet wilde enzo.
ik heb ook gewoon een goede vriend zegmaar hij is 15 en hij zit altijd aan me,
hij tilt me op en houd me heel stevig vast en zit onder mn shirt met zn handen maakt mn bh los en trekt mn broek naar beneden en altijd als hij bij me is moet hij wel op een bepaalde manier aan me zitten. maar hij is dus gewoon een goede vriend vanme ik vind hem wel heel aardig enzo. maar hij heeft gewoon een vriendin en hij wil helemaal niks met me en toch blijft hij zo close doen.
Mn vriendinnen valt het ook op dat hij altijd mij moet hebben en dat hij me al 2x heeft geprobeert te zoenen, gewoon voor de lol denkik…
Maar hij speelt gewoon met mn gevoelens.

Hebben jullie een advies ofso?

xoxo

ehm nee dat is niet echt normaal… dit is gewoon aanranden.

praat er met hem over?!

Jaa idd, zeg gwn ik wil het niet…
Misschien is het moeilijk maar misschien praten??
xoxo suc6

Inderdaad, praat er met hem over!

Het is namelijk niet normaal dat een ‘vriend’ aan jou zit. En al helemaal als je dat zelf niet wil en als hij een vriendin heeft.

nee, dat is niet normaal, waarom zou hij ooit je bh losmaken als je gewoon vrienden bent? als ik jou was zou ik met hem gaan praten en zeggen dat je het niet fijn vind als hij dat doet.

Dit is niet normaal vrienden zijn hoor. Praat er inderdaad met hem over, zeg dat je het niet wilt.

nee dis niet normaal… hij doet het niet voor de lol.
óf hij vindt je leuk en hij gaat te ver, of hij gebruikt je alleen om die dingen te doen, mar dan gaat ie nog steeds te ver…
heb je al gezegd dat je het niet wilt?
als je het hebt gezegd en hij zit nog steeds aan je, moet je zwaarder geschut gebruiken…

Seeerieus? Dat is echt niet normaal :expressionless:
Een vriend?
Hmm.
Ik betwijfel het…

Je moet gewoon als een ijskoningin gaan doen. Had ik ook met een jongen die me óveral volgde, om de minuut langs mijn tafel kwam om ‘wat te lenen’. Gewoon heel afstandelijk en arrogant gaan kijken. Dan maar een vriend minder, maar een vriend is niet echt een vriend als hij de hele tijd aan je zit. Maarja, het zullen de puberlijke hormoontjes wel weer zijn…
Maar 1 dingetje was wel anders: ik werd niet half aangerand.

dankje allemaal voor reacties
maar met hem praten lukt niet echt ik heb het hem een keer gezegt en hij zei dat het leuk is om mij te plagen enzo en hij zei als je het echt niet leuk vind moetje het zeggen maar als ik dat dan zeg gaat hij gewoon door enzo.

Dit is echt niet normaal hoor!
wie trekt er nou zomaar een broek uit, van een vriendin nogwel!

ik vind het echt knettergek…
Ik zou met hem gaan praten, en hem écht duidelijk maken dat je het niet wil
en anders moet je met heel zwaar geschut komen… want hij zal en gaat dit begrijpen! want dit moet eigenlijk stoppen.

ik heb ook zo’n vriend,m’n beste vriend nog wel, niet zo erg als bij jou dan
maar hij zat ook altijd aan me
ookal heb ik al negen maanden een vriend
ik zeg gewoon altijd tegen hem blijf me af!
je moet gewoon een keer echt boos worden en zeggen dat je niet wil dat hij zo doet.

naja, dit is dus echt niet normaal.
dat hij jou eens optilt of een knuffel geeft, ok. maar dit gaat er wel over XD je gaat niet bhtje-voel doen bij een gewone vriendin he. En zeker als hij dan nog eens zelf een vriendin heeft! en als je zegt dat praten niet helpt zal je het anders moeten aanpakken. misschien helpt een keer echt boos worden wel inderdaad. Ga het in ieder geval niet aanmoedigen door te beginnen giechelen of hem plagerig te slaan ofzo, want dat gaat hij dan zeker verkeerd opvatten.

praten praten praten. anders weet hy ook niet dat jy het eigenlijk niet wil.

nee volgens mij is dat niet normaal,
als hij een vriendin heeft waarom doet ie zoiets dan,
en waarom laat jij het toe als je niet verliefd op m bent?

Ehh, ik heb ook een goede vriend
en die zit niet met zijn handen onder me shirt O_O
en hoeft tie ook niet te doen…vind je ook niet?
maar ik zou jou vriend niet echt een ‘goede’ vriend noemen
als die je eigenlijk met anderen woorden je ‘aanrand’…
en jou ook nog is probeert te zoenen…dat is best creepy voor een goede vriend… maar is echt niet normaal wat je ‘goede’ vriend doet
en wtf…hij trekt je broek na beneden? je laat 't dus gwn toe al die dingen…
dan ben je ebst wel ‘slet’ je alat jezelf gwn uitkleden door je ‘goede’ vriend
want ik neem aan dat als jij duidelijk ‘nee’ zegt en niet toelaat dat die dat dan ook niet doet…en als hij dat wel doet dan is hij geen ‘vriend’ van je maar een ehh…‘player’?

x nouja suc6 ermee

wat is eigenlijk je reactie als die vriend van jou zulke dingen doet?

o dat had ik eerst ook ik zei gewoon dat hij er mee moest stoppen want bij hem en bij mij was het gewoon een grapje o en nu heb ik een een gay vriendin vriend a\ls je begrijpt wat ik bedoel hij is zo geweldig haha met z’n stemmetje hij speelt toneel zo lief maar hij is gewoon een vriendin vriend

volgensmij kijkt hij hoe ver hij kan gaan. En als je niet zegt dat ie moet stoppen denkt hij dat hij verder kan gaan dan zoenen. you know x]

Praten !

ik had dit vroeger ook altijd ,…
ik ben em gwn beginnen negeren met al zn domme praatjes en doeningen en nu blijft hij van me af en zijn we nog steeds goede vrienden :slightly_smiling_face:
x