is dit normaal?

dit topic kan verwijderd worden.

nou eigenlijk niet

Nee, eigenlijk niet.

Ja van mij mogen ze hoor ik ben geen jaloerse teef.
Ik geef zijn vrienden ook zoenen op de wang of op de mond.

Als die jarig is wel.
Anders niet.

nou kijk stel jou vriendinnen zijn ook vrienden met je vriendje dan is het toch goed ? en je vertrouwt je vriendinnen toch wel en je vriendje. en kennen ze jou vriendje net dan is het wat anders…

als ze erg goed met elkaar bevriend zijn dan vind ik het wel normaal.

ligt eraan, in onze vriendengroep doen we dat niet behalve met verjaardagen dus ik zou wel even raar staan kijken als iemand hem zomaar een zoen geeft (van de vriendengroep die ik met mn vriend heb)… maar mijn eigen vriendinnen gaan niet met hem om :slightly_smiling_face:

nee het is gewoon om te groete zeg maar, niet alleen met verjaardagen. Ik vind het idd ook niet leuk en ik heb er ook vaak wat van gezegt maar ze blijven het doen

Ik snap niet dat je dat erg vind.
Wie vertrouw je niet? Je vriend? of je vriendinnen?
ik heb zelf eens gefrencht met een van zijn vrienden 8’)

Ja van mij mogen ze. Kus zijn vrienden ook wel eens hallo of gedag om het zo maar te zeggen. als het alleen daarom is waaro niet

Je bedoelt gezoent? sorry, maar ik vind niet dat je daar trots op hoort te zijn. Zoiets doe je toch niet in een relatie?

Hij stond er naast.
Hij vroeg het zelf aan me.
En ik kan het supergoed vinden met zijn vrienden dus ik heb er totaal geen problemen mee.

als hij jarig is, zou ik het geen probleem vinden, maar niet heel vaak, dat zou ik niet fijn vinden

haha zoiets heb ik nog nooit gehoord dus je vriendje vind het goed dat jij naast hem met andere jongens zoent? :stuck_out_tongue:

ik zou dat niet erg vinden. ik doe dat bij goede vrienden van mij ook.

Ja het was een goede vriend van hem dus hij vond het oke en ik kan het ook goed met die jongen vinden, dus waarom niet? x)
We zijn niet bang dat we elkaar inruilen voor een ander alleen maar door een kusje. Zeker niet als die alleen maar op de wang is.
Maar hij zei achteraf wel dat hij het toch een beetje raar vond dat ik gezoend had met die vriend van hem :stuck_out_tongue:

als hij jarig is. anders zou ik wel effe raar opkijken.

ja en nee… hangt af van de situatie en wie het is