Is dit normaal?

Ik heb nou 2 maanden een vriend, en deze relatie (voor zover je dat na 2 maanden een relatie kan noemen) voelde van het begin af aan al veel beter dan al mijn vorige vriendjes bij elkaar. (Niet dat dat er 40 waren, maar je snapt wel wat ik bedoel?)
Hij geeft me het gevoel dat ik de hele wereld aan kan en vind me zelfs leuk als ik een stomme kop trek, we hebben superveel interesse in dezelfde dingen en vinden ook dezelfde dingen leuk. Iedereen in mijn omgeving zegt dat hij supergoed voor me is en ik echt veranderd ben sinds ik hem ken. Een stuk positiever in het leven sta enz.

Nou kan ik soms nogal koppig zijn waardoor we een meningsverschil krijgen, wat soms uitloopt op ruzie.
En dan zit ik met de zin in mijn hoofd ‘het is uit.’ Ik weet niet waarom, want ik wil hem echt niet kwijt en geef echt wel super veel om hem.

Is dit normaal dat ik dat soms denk?

Ruzie is af en toe goed in een relatie.
En je moet gewoon iets meer vertrouwen hebben, want zo te horen hebben jullie echt een goede relatie!

helemaal mee eens!

Je kan ook geen relatie hebben zonder ruzie, dat klopt. Maar ik denk het niet alleen als we ruzie hebben, ook wel is als we gewoon in bed liggen te knuffelen ofzo…

Dan zal het waarschijnlijk gewoon blijken hoe veel je om hem geeft en hoeveel hij voor jou betekend!

Misschien vind je hem saai en is hij geen uitdaging voor je, juist omdat jullie zoveel op elkaar lijken.

ja :wink: