is dit normaal?

ik ging anderhalf jaar (ongeveer) met mijn (ex)vriend, en toen we nog geen jaar hadden ging ik vreemd, en heb toen een soort van tweede vriendje gehad. Nou was het al uit, maar we waren weer bezig, en toen dacht ik ik kan niet met je verdergaan als er een leugen tussen ons is, en ik nog steeds met die andere jongen omga. Dus ik heb het verteld, en ik snap hoe kwaad hij is maar nu verteld hij al mijn geheimen door, over mijn gezondheid(daar is iets mis mee) en nog wat dingen die echt gewn schandelijk zou zijn, waarop hij had gezworen het nooit te vertellen, nu heeftie aan die andere jongen alles verteld dus, en hij heeft tegen mijn vriendin gezegd dattie alles wil verneuken in me leven en het staat ook in zijn msnnaam (lekker kinderachtig) ik vraag me alleen af is dit normaal? hoort dit er gewn bij na een lange serieuze relatie ookal heb ik die zo erg ver**t. Qua wat hij verteld heeft, dat is echt schandelijk ik heb een soort van handicap maar dan anders, en ook nog iets anders wat niet echt snel iemand heeft, hij had ook tegen mijn vriendin gezegd dat alsie me bij me huis tegen zou komen hij zich niet zou kunnen inhouden (want hij moest iets ophalen) naajaaaa… erg interessant allemaal maar vinden jullie dit normaal? ik ben serieus nu bang dattie mij iets gaat aandoen en ik vraag me af wattie nu allemaal wel niet wil gaan verneuken in mijn leven, ik kom straks ook op een nieuwe school helemaal alleen want ik kan geen examen doen ofso en hij zei jij gaat een zwaar jaar daar krijgen… maja reageer please!

Het was van jou ook niet eerlijk…
Maar hij is wel erg boos, opzich snap ik het wel, maar sommige jongens worden daar denk ik echt woest om.

Eigen schuld, dikke bult. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hij reageert nogal overdreven ja, hoewel het terecht is dat hij kwaad is. (*kuch* waarom ga je dan ook vreemd *kuch*)

Misschien moet je je ouders met zijn ouders praten over de situatie.
Nee, sterker nog, laat dat maar aangezien hij jou nu waarschijnlijk zo vreselijk vindt… luistert hij toch niet wat jij zelf nog te zeggen hebt…