Is dit normaal? (tattoo)

Ik heb al een tijdje dat mijn tattoo steeds lichter en lichter word, en ik vind het zelf best raar omdat de kleur van mijn tattoo er ook veel anders uitziet dan die van mensen die ik ken en al jaren een tattoo hebben. De mijnde heb ik pas 3 weken geleden laten zetten en ik heb het gevoel dat er echt iets fout gaat omdat mijn tattoo ook steeds lichter en lichter word… Dus vandaar heb ik even een foto gemaakt, weet eén van jullie mischien of dit normaal is of dat er iets verkeerds is?
http://img140.imageshack.us/img140/5486/tattooaanhetvervagen.png

misschien moet je ook even een foto plaatsten van hoe je tattoo in het begin was?

In het begin was mijn tattoo zo: http://img10.imageshack.us/img10/8374/tattoolelie2.jpg

Dit kan best normaal zijn ja, ik mocht binnen 2 weken terug gaan voor een gratis touch up.

Trouwens, dit komt door het proces van het helen.

Waarschijnlijk door een beginner gedaan. Als ik jou was zou ik hem over laten doen.

Ow oke haha, en bij zo’n touch up is het dan daarna naar een tijdje wel gewoon normaal? of zie je dan nog steeds dat potlood achtige effect? (weet even niet hoe ik het moet noemen haha.)

Bij mij was de kleur daarna gewoon goed.

Daar zat ik ookal aant te denken, maar dan zeker weten bij een andere zaak.

Hij is inderdaad wel licht ja, helaas is enige optie idd over laten doen.

Die is echt extreem slecht gezet, sorry. Of je huid pakt de inkt gewoon niet. Terug gaan en gratis laten bijwerken.

Geeft niet haha, ik denk toch dat ik de tattoo bij een andere tattooshop laat bijwerken, want ik ben nu echt bang dat die vent het dan weer verkloot en het nog lelijker word enzo o.o

Er is maar 1 man die daar tattoeert dus gaat een beetje moeilijk dan haha. :stuck_out_tongue:

Kan ook zijn dat de je huid de inkt niet goed pakt! Dat heb ik namelijk ook altijd. Ik heb er twee waarvoor ik bij beide terug ben geweest voor een touch up en nu zijn ze gewoon mooi.

idd kan gebeuren.

ga gewoon terug naar de shop en laat het ze zien.
met wat mazzel doen ze het gratis :slightly_smiling_face:

Ik vind ook wel dat je voor zoiets niet zou hoeven te betalen. Het hoort toch niet dat 'ie na 3 weken al lichter is…?
Je hebt betaald voor een goede, donkere tattoo, dat is 'ie nu niet, dus moeten ze het gratis bijwerken, vind ik.

Het is normaal, sommige tattoo’s moet je twee keer overlaten doen omdat ze de inkt niet goed pakt! Die van mijn zus moet ook nog een keer bijgewerkt worden

ik heb er geen verstand van maar wat is het een gave tatoo!

even terug gaan werken ze gratis bij

Ik heb hier absoluut geen verstand van.
Misschien even in het grote-tattoo topic kijken?