Is dit normaal of niet ?

hooooi meisjes

ik heb gisteren met een jongen afgesproken en toen gingen we naar zijn huis en gingen we film kijken gingen we zoenen enzo hij ging beetje aan me zitten…

maar ik heb dus geen relatie met hem ofzo , dus we zijn soort van vrienden … maar is dat wel normaal? want ik voel me eigelijk wel een beetje vies sinds gisteren…
en toen ik gisteren op msn was vroeg hij alleen of alles goed ging enzo en voor de rest zei hij niks op msn

wat moet ik nu doen?
ik kan toch niet weer zo iets gaan doen met iemand?

Nou, het ligt eraan of je hem leuk vind of niet. Als je hem niet leuk vind moet je gewoon vrienden met hem blijven (en dit ook duidelijk aan hem maken), en als je hem leuk vind, dan zou ik gewoon verkering aan hem vragen (want hij vind jou duidelijk wel leuk )

Vind jij hem wel leuker dan ‘een soort van vrienden’ dan? Want als hij wel verliefd op hem bent, kan ik nog snappen dat je dat doet, en dan zou ik hem ook vertellen dat je hem leuker vindt dan ‘zomaar een vriend’. Maar als je hem gewoon als vriend ziet, vind ik het wel een beetje raar om dit soort dingen met hem te doen…

Wat vraag je nu precies? Of het normaal is om te zoenen met een gewone vriend?

Uhm, dat is voor iedereen anders denk ik ?
ik snap best dat je je vies voelt, ik had ook 2 jongens, kende ze al best lang, en gewoon vrienden mee, meer niet. En toen gaf die me kus op me mond, en later die ander en ik heb nog nooit gezoend ofzo, dus toen dacht ik ook best wel ; gatver.
maar anders moet je gewoon vragen wat die van gister vond ?

Opzich of het normaal ligt. Ik vind van wel. Er zijn meiden die wel alleen zoenen en de rest met relatie maar er zijn ook meiden die het ook zonder doen.
En dat je je vies voelt kan zijn omdat je het eigelijk achteraf gezien toch niet helemaal wilde. Maar abnormaal is het niet hoor meid. En zijn kortaf reactie kan zijn omdat hij misschien niet weet hoe hij moet reageren. Als het je echt dwars zit kan je beste met hem zelf erover praten. Wij kunnen hem niet en weten ook niet wat hij ervan vind he.
Succes meid!

Ik vind hem niet leuk nee, maar ik wist niet dat hij mij zou gaan zoenen enzo, want het ging vanzelf tijdens de film, en ik denk dat een relatie niet kan want ik ben 14 en hij is 17… maar hij zei gisteren op msn helemaal niks over gisteren…maar toch ik voel me best wel beetje gebruikt , het is een stomme fout van mij :frowning_face:

Het hangt er vanaf hoe jij je echt voelt bij het leeftijdsverschil denk ik…Als je er echt over nadenkt en je vindt het dan niet erg, dan is dat in ieder geval geen probleem meer. Maar je zegt ook dat je je een beetje gebruikt voelde. Heb je jezelf afgevraagd waarom dat gevoel er kwam? Misschien is het alleen maar onzekerheid, of je moet nog even wennen aan zoenen enzo? Kan ook he.
Dat hij niks zei over gisteren, kan ook vanuit zijn eigen onzekerheid/stoer willen doen/etc. komen…Ik ken hem niet, maar dat zou een reden kunnen zijn. Je weet het meteen als je dat vraagt en hij je een antwoord geeft;)
Dat je met hem gezoend hebt, en dat hebt toegestaan, is naar mijn mening geen stomme fout. Ik denk dat het meer met het ‘wennen aan’ te maken heeft, in plaats van dat je echt een fout hebt gemaakt. Als je er eenmaal aan gewend bent, en je zoent met iemand die je echt heel leuk vindt, dan is het alleen maar super!

Ík vind het kunnen dat je met iemand zoent waarmee je niks hebt. Jij voelde je erna vies, dus blijkbaar voel je jezelf er niet helemaal gemakkelijk bij, het is niets voor jou oid. Het verschilt per persoon. ‘Het is normaal’ of ‘het is niet normaal’ kan hier niet.

Oh, ik wil nog even zeggen dat 14 en 17 wel kan, vind ik dan. Waarom zou het niet kunnen?
Óhja, én: heel veel meiden maken dit een keertje mee. Dat je achteraf denkt: ‘Wat heb ik in godsnaam gedaan.’ Moet je overheen.

Hij is ouder en vast gewend om wat meer te doen tijdens het zoenen. Spreek hem er gewoon over aan en zeg dat het gebeurd is maar dat je dat ‘handtastelijke’ niet leuk vind. Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij best geïnteresseerd is in je, leeftijd maakt toch ook niks uit? Ik vond ook ooit een jongen te handtastelijk en heb het hem ook gewoon gezegd.

bedankt allemaal!!!

:$:$:$:$:$ ik had hetzelfde maar hij wou mij bijna vingeren maar dat heb ik geweigerd !! hij vroeg of we het nog eens gingen doen dat afspreken maar daar reageerde ik dan niet op

als het goed voelde, waarom niet? je kan best een iets geks doen toch. ookal denk je dat een relatie niet gaat lukken kan het nog wel heel spannend zijn om nog een paar x met hem af te spreken. als het niet goed voelde de vorige keer moet je het misschien laten, denk neit teveel na en praat er desnoods met hem over. ga op je gevoel af:D

als het goed voelde, waarom niet? je kan best een iets geks doen toch. ookal denk je dat een relatie niet gaat lukken kan het nog wel heel spannend zijn om nog een paar x met hem af te spreken. als het niet goed voelde de vorige keer moet je het misschien laten, denk neit teveel na en praat er desnoods met hem over. ga op je gevoel af:D

Dat zou je inderdaad denken als hij je zoent en leuk aan je zit.
Maar je hebt ook jongens die dit doen alleen voor hun eigen gevoel, omdat zij behoefte hebben aan zoenen en strelen en whatever more maar aan de andere kant heel ‘vaag’ doen als het serieus wordt en zij bijvoorbeeld een relatie zou willen maar hij niet omdat hij alleen maar die behoeften heeft en verder niets wilt.
Natuurlijk hoeft dit niet zo’n jongen te zijn maar think about it.

Helemaal mee eens.