Is dit niet raar?

[i] ik heb een achterachter neefje ofzoiets…
( de neef van mijn moeder, daar de zoon van. )
mijn ouders gaan niet met die kant van de familie om, en we zijn eigenlijk ook niet echt familie…

Ik ben verliefd geworden op die jongen… toen we 9/10 waren hebben we ook wel gekust enzo okal snapte we het niet nog niet :stuck_out_tongue:

ik schaam me hier voor… want is dit niet heel erg raar? [/i]

Nee.

Nope.

nee, niet raar!

je moeders achterneefje dus.
is niet raar.

nou kijk als je het zo zegt vind ik het niet raar klinken. maar als ik je moeder was, en mijn nicht zou een zoon hebben en ik een dochter. en die zouden samen wat hebben, dan vind ik het wel weer raar. haha snap je?

nee hoe kan je dan al weten wat verliefdheid is

UHh nou kijkk… het is niet echt raar… maar als je je daar niet goed bij voelt moet je het niet doen…I thinkk…

XX

Als 't familie is zou ik 't niet doen.

Ik heb een relatie gehad met de neef van mijn nicht. De zoon van de zus van de ex van mijn tante. XDDDDDDDDDD

Maar ik vind het niet raar hoor. Verboden liefde is sowieso al +1 in mijn boekje.

Het is dus geen echte familie van jou toch?
En als je elkaar echt leuk vind, waarom niet :stuck_out_tongue:

het is geen echte familie zegmaar, dus het mag wel. en volgens mij is het niet raar hoor. als het een ontieglijk lekker ding is natuurlijk helemaal niet :stuck_out_tongue:

hoezo is hij niet echt familie?
ik lees er overheen denk ik want ik zie de reden daarvoor nergens staan ;p

achterneef, is verre familie. Dus niet echt. Stel je voor je krijgt een kind met je broer(haha ik zeg maar wat ) dan is dit inteelt, en dan word het kind gehandicapt of misvormd in de meeste gevallen. Als je dit met een achterneef doet is het een gezond kind. Zegt mijn moeder. Volgens mij is het legaal dat je al met je neef mag gaan. Er stond een x in het nieuws over neef en nicht die getrouwt waren :astonished:

^Waarom is dat zo schokkend? Mensen hebben nou eenmaal gevoelens. Zouden ze niet van elkaar mogen houden, omdat ze toevallig neef en nicht zijn?

Een achterachter neef waar de rest van je familie geen contact mee heeft?
Dan is het niet zo erg hoor:P
een achterachter neef dat is niet echt dichtbij ofzo,
en kijk als je familie nou nog echt contact met ze had, en jullie zouden wat krijgen en het zou uitgaan dan zou dat problemen veroorzaken,
jullie hoeven natuurlijk ook niet gelijk gaan trouwen en kinderen krijgen :stuck_out_tongue:

mijn buurvrouw heeft ook kinderen die allemaal met neven en nichten zijn getrouwd, en die hebben het merendeel ook gehandicapte kinderen, dus ik zouhet niet doen.
Maar ik jou geval is het een achterneef, kan geen kwaad.

een achterneef vind ik toch echt gewoon familie x]

ookal gaan jullie niet met hen om, je kent m dus al langer dan vandaag en t is WEL echt familie.
dus ja ik vind dat raar
maar maak je niet druk om mijn reactie, in mijn ogen is dat raar en ik zou het zelf heel erg raar vinden als ik mn achterneef leuk zou vinden , maar bijna iedereen hier vindt het normaal dus bijna niemand zal je raar aankijken

^ indeed.

Ik vind het niet raar. Het is verre familie en die hechte familieband heb je niet aangezien jullie dus niet zo vaak met elkaar omgaan, bovendien is het een achterneef van je moeder, dus de kans op gehandicapte kindjes is klein [niet dat je daar nu aan moet denken, maar nog steeds x)]
In heel veel landen, culturen en families komt het voor dat mensen met neven of nichten trouwen, dat mensen het raar zouden kunnen vinden ligt dus aan die mensen, voor velen is het gewoon normaal. Ik zou me er niks van aantrekken als ik hem echt leuk vond ; ).