Is dit mogelijk??

17april: test gedaan, maar nam het niet serieus omdat ik niet verwachtte dat k zwanger was.

21 april: gemeenschap gehad

24 april: afspraak gehad bij dokter, echo gemaakt, zwanger

Toen werd ik steeds zieker vanaf dat moment.

2 mei: na controle echo bleek miskraam te hebben gehad. Miskraam heeft dus plaats gevonden voor de gemeenschap en dat is niet opgemerkt door de doktoren

Nadat ik wist van de miskraam heb ik geen gemeenschap gehad maar ben toch zwanger dus dat betekend dat ik de miskraam al eerder heb gehad dan ze zagen :thinking::thinking:

Wanneer ben je voor het eerst bij de dokter geweest? En dokters kunnen niet alles zien. Waarschijnlijk leek het de 24e alsof je zwanger was maar had je toen al een miskraam? Maar ben je nu nog steeds zwanger dan?

Voor het laatst afgelopen woensdag toen bleek dat m’n hcg hormoon steeds vermeerderde ipv verminderde… ik ben nu dus zwanger. Maar het kan dus wel?

Geen idee, ik ben geen dokter. Als je nu zwanger bent dan kan het blijkbaar wel. Misschien heb je nooit een miskraam gehad maar was je vanaf het begin al zwanger. Hoelang ben je nu zwanger dan?

Dat kunnen ze niet precies zien omdat ik nog hcg hormoon in m’n bloed heb van m’n vorige zwangersschap. Ik was toen 12 weken zwanger en denken nu ongeveer 4. Maar dat kunnen ze niet precies meten voor dat hormoon van m’n vorige zwangerschap helemaal uit m’n bloed is.

Ik vind je beginpost heel erg vaag en snap eigenlijk niet wat er nu tussendoor allemaal gebeurd is, omdat je het na die tijd pas vaag zegt.

Maar als je het wil houden wacht je toch gewoon af en gaat later (over een paar weken) weer naar de gyn voor een echo om te kijken hoe het zit?