Is dit leuk, vinden jullie?

Voor mijn vriend’s verjaardag:

• een dvd-box van Grimm (20 euro)
  • kaartjes voor de Apenheul (36 euro)
  • lieve kaart/brief (rond de 2/3 euro?)
  • heel misschien het boekje ‘ik hou van je omdat…’ (à 15 euro)
  • Misschien: een picknick. (waarschijnlijk niet op de dag zelf)

Dan kom ik op ongeveer 58 euro uit (zonder het boekje), zal dit te doen zijn? Heb momenteel niet echt veel te besteden, en ohja ik weet niet of ie van apen houd haha, maar ik dacht: het is iets persoonlijks (herinnering) en apen zijn leuk? Of zal ik voor iets anders gaan voor dat geld?

Nee ik vind het juist heel leuk! Iedereen houd van apen, en je kunt het anders alsnog samen gezellig maken, toch? Ik zou alleen dat boekje er niet bij doen, want ja dan wordt het weer zoveel… En qua die picknick, kan je een soort van eigen gemaakt ‘cheque’ doen en dan later wanneer het een keer lekker weer is samen er van genieten!

Succes :slight_smile:

Inderdaad een leuk idee, dat cheque dingetje! Kan ik er meteen een boekje van maken haha. Wilde eerst een liedje opnemen, het liedje ‘look after you’ van The Fray maar heb hier toch van afgezien… daarom liever een dagje weg.

Ah mooi haha! Weet alleen niet wat ie er van zal vinden, of ie het wel leuk vind… hij wil op vakantie met mij, maar dat kan ik nu helaas niet betalen. Andere vriendinnen zeggen dat ze de Apenheul te kinderachtig vinden, maar ik weet het niet haha. Dolfinarium vind ik eng. XD

Hey wat anders: apenheul of burgers zoo?

Of iets anders voor die 40 euro?

No offense maar het kan gewoon dat ze die naam leuk vind en niet eens weet dat er nog iemand zo heet op het forum…?

anyway ik vind het een leuk idee!

Heh? Uh nee?

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html