Is dit leuk geschreven? het gaat over Kamp.

willen jullie zeggen of dit leuk geschreven is, of als het saai geschreven is.

Eva, mijn beste vriendin, vraagt aan mij of ik zin heb in kamp. Ik zeg maar hmmmph. Ik zie er echt tegen op. 3 dagen lang op kamp, zonder ouders, zonder mijn huis, zonder mijn slaapkamer. Ik weet niet hoe het kan, maar het is gewoon zo. Niemand weet ervan, alleen ik. Ik alleen weet ervan dat ik niet zonder ouder, huis en mijn slaapkamer kan. Zelfs Eva niet, zij is mijn beste vriendin, ik wil het haar zo graag vertellen alleen durf ik het niet. Ik durf het gewoon niet. Opeens schrik ik van Eva die tegen me zit te schreeuwen ‘He Marijke, Luister je eigenlijk wel? Ik zit wat te vragen ja!’. Ik was even helemaal in gedachten over kamp. Ik zeg maar sorry, wat moet ik nog meer zeggen, dat ik erover in zit om op kamp te gaan? Dat ik niet zonder ouders, huis en mijn slaapkamer kan? Ik wil wel maar ik kan het niet. Dan gaat de schoolbel, de pauze is afgelopen. Eva kijkt mij aan als of ze me niet begrijpt, ik begrijp me zelf ook niet, waarom kan iedereen zonder ouders, huis en zijn/haar eigen slaapkamer, behalve ik? Of zullen er meerdere zijn? Ik loop naar binnen en ga op mijn plek zitten. De les is begonnen, ik zit hard mijn sommen te maken, opeens vraagt Eva aan mij waar ik aan zat te denken, ik zeg maar dat ik aan morgen zat te denken, wel een dom antwoord maar ik ga ook niet zeggen dat ik geen zin heb in kamp. Eva kijkt mij dom aan en gaat aan haar werk, nu voel ik me erg onzeker. Zal Eva boos op mij zijn? Of is het gewoon dat ze mij niet begrijpt? Ik weet het niet. Ik probeer aan me werk te gaan, maar het lukt niet. Ik kan me niet goed concentreren, ik zit te denken wat Eva over mij denkt. Nu vraagt meester Koen aan mij of ik het wel begrijp, ik zeg nee. Meester Koen had het over de sommen, ik over mezelf. Ik voel me nou echt heel erg onzeker, Bas, de leuke jongen zit me aan te kijken. Ik voel dat ik rood wordt, en nu zegt Meester Koen ook nog dat ik me niet hoef te schamen dat ik het niet snap.

als jullie het niet snappen moeten jullie het zeggen.

bvd.

ik vind dat je sommige dingen te vaak herhaalt, zoals je ouders en slaapkamer enzo. en ik vind het een beetje raar overlopen
maar ik snap het wel :slightly_smiling_face:

ik vind het niet zo goed geschreven,
tis niet saai maar je zinsopbouw is niet goed en je herhaald idd véél te veel.

Ik vind het een beetje amateuristisch… Niet dat dat erg is, maar het is zo knullig ^^ Ik weet niet, ik vind het niet fijn lezen.
Ook dat stukje bla bla ik durf niet, volgende zin wéer ‘ik durf niet’. Veel dingen en zinnen voegen gewoon niks toe :’)
Nee sorry, ik vind het niks.

Ik word gek van de herhalingen, sorry ;3

Oja, en interpunctie en grammatica vertonen hier en daar ook nog wel wat kuren :cold_sweat:

ghehe, nu wilde ik ook eens het héle stukje lezen, maar ik ben wéér gestopt, het lukt me gewoon niet om voorbij die herhalingen te komen xd