Is dit kleedje een miskoop?

ik vind hem trouwens ook helemaal niet kitsch,
hij is juist een beetje oud-ig.

Ik heb hem zelf ook en vind hem helemaal geweldig,
met witte mouwtjes en witte schoentjes…
maarja ik hou ook wel echt van dat soort jurkjes enzo

[i]Ik vind hem echt tof, ik vind het jammer dat die kleuren me niet staan. Ik zou er wel opvallende sandalen ofzo onder doen en paar armbanden.

Of een boyfriend jeans eronder, vind ik ook altijd wel tof onder een jurkje (: is net ff wat anders en dan is het alles behalve truttig.[/i]

Ik vind het een heel mooi jurkje. Had het ook willen kopen, maar de maat was er niet meer!

ik had hem gekocht in het roze. maar ik vond hem te lang… dus ik heb hem teruggebracht.

Ik vind het wel leuk heb het zelf ook eens gepast maar omdat ik nogal klein ben is het bij mij niet zo mooi want die is best lang.

Ik vind het er op de foto’s wel leuk uitzien hoor. Maar misschien moet je ff een foto posten waarop je 'm zelf aanhebt? dan kunnen we beter zien hoe het staat.

Die vind ik echt zo leuk! Ik wou hem ook heel graag maar ik moet wachten op mijn loon. Heb je een aanfoto?

baggere gsmkwaliteit + hij stond in sepia :’)
nuja. dit is dus hoe hij eruit ziet
meningen zijn welkom!
EN JA ik ben klein. :’)

http://img94.imageshack.us/img94/2968/hejt.jpg

oja en de strik ‘hangt’ ook verkeerd zegmaar
http://img27.imageshack.us/img27/4944/hej3k.jpg

een miskoop?
integendeel
hij staat je ook super! en anders verkoop je hem maar aan mij.
Ik heb interesse

wat een leuk jurkje! helemaal geen miskoop.

Dankje voor jullie reacties! Ik wist écht niet wat ik ermee moest, maar ik denk dat ik 'm zal houden; ik zoek wel nog een vestje ofzo die erbij past … (:

hij is wel leuk maar wanneer doe je hem aan dan met een afspraakje?

Oeh, leuk n.n

Ik vind hem in het blauw leuker dan in het roze, en ik zou gewoon donkerbruine slippertjes er onder doen en dan wat andere sieraden!

ik heb hem ook in het blauw en ik vind hem super leuk :slightly_smiling_face:

Leuk jurkje joh!

-

up

ik vind hem heeeeeeeel leuk!
ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou vallen!